Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Kiwi.com predstavuje novú firemnú identitu, ktorá reflektuje jej unikátnu pozíciu v segmente cestovania a zdôrazňuje inovatívne technológie, na ktorých bola spoločnosť založená, a čím sa odlišuje od ostatných hráčov na trhu. Na kreatívnych výstupoch pracoval interný tím pod vedením Christopha Wechslera, ktorý v Kiwi.com vznikol na začiatku tohto roka a nadviazal na predošlú spoluprácu s VCCP London.

„Kiwi.com nie je len ďalšou online cestovkou. Odlišuje sa hlavne jedinečným algoritmom a technológiami, čomu však samotná identita značky doteraz nezodpovedala. A pritom práve vďaka kódu Kiwi.com majú ľudia k dispozícii unikátne cestovateľské možnosti, ktoré inde nenájdu,“ komentuje prvý počin interného tímu Christophe Wechsler, Creative Lead Kiwi.com.

„Ďalej sme vylepšili dizajn webu Kiwi.com, ktorý zodpovedá trhovému postaveniu značky, a vytvorili sme špeciálnu stránku s travel hackmi od Kiwi.com a videami využívajúcimi analógiu a humor. Celkovo tak oživujeme našu USP We hack the system, you fly for less,“ dodáva Wechsler.

Okrem rebrandingu vlastných kanálov bude Kiwi.com využívať novú identitu aj v rámci svojej social/digital inzercie.

Na Youtube Kiwi.com je zverejnené video „Hero spot“ a každý týždeň pribúda ďalšie. Okrem toho spoločnosť odštartovala spoluprácu s influencermi na TikToku a Instagrame (napr. Milan bez Mapy, Simon Snopek), ktorí personifikujú tri hlavné piliere značky:

  • Digital inovator, ktorý reflektuje technologické srdce spoločnosti a dokáže vysvetliť, ako produkt funguje;
  • Disruptor – travel hacker, ktorý dokáže nájsť jedinečné možnosti, ako cestovať lacnejšie;
  • Explorer, ktorý cestuje za dobrodružstvom a spoznávaním.

Po predstavení brand identity bude v novom roku nasledovať širšia aktivácia na kľúčových európskych trhoch. Na tvorbe spotov Travel Hacks sa produkčne podieľalo štúdio Baldwin Prague.

Značky: