Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna, AUTO Diskont a Driverama, prevádzkovaná skupinou AURES Holdings, v týchto dňoch dosiahla celkový historický počet 3 milióny zákazníkov, ktorých za 31 rokov na trhu obslúžili spolu na výkupe a predaji. Tento počet je za celú skupinu, ktorá v súčasnosti prevádzkuje takmer 60 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Poľsku a Nemecku. Len tento rok skupina vykúpi vyše 90 000 vozidiel a rovnaký počet predá.

„Som rada, že sa počet zákazníkov s pozitívnou skúsenosťou s nákupom alebo predajom v rámci skupiny AURES Holdings stále rýchlejšie zvyšuje. Prispieva k tomu niekoľko faktorov, na ktorých usilovne pracujeme – nárast počtu autocentier, rozširovanie ich kapacity, ako aj zvyšovanie kvality výkupného a predajného procesu. To všetko vedie k neustále pozitívnejšiemu zákazníckemu zážitku, čo sa prejavuje jednak v rámci výšky nášho Net Promoter Score, ktoré meriame ako jediní vo svojom segmente, ako aj v narastajúcom množstve pozitívnych recenzií v internetových vyhľadávačoch Google a Zoznam,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva skupiny AURES Holdings, ktorá prevádzkuje medzinárodnú sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna, AUTO Diskont a Driverama.

Nárast záujmu o zánovné autá

Ku kontinuálnemu zvyšovaniu počtu zobchodovaných vozidiel, ktorý v rámci celej skupiny za sedem mesiacov medziročne vzrástol o 8 %, podľa nej prispelo niekoľko faktorov. „Je to určite rozširovanie našej pobočkovej siete a dvíhanie kapacity existujúcich autocentier, ale aj expanzia v nových sektoroch. Tam zaznamenávame najvyšší rast v oblasti obchodu so zánovnými vozidlami. V Českej republike tvorí tento segment už pätinu našich predajov, rýchlo rastieme ale aj na Slovensku a v Poľsku. K novým skupinám zákazníkov sa dostávame aj vďaka značke Driverama alebo prostredníctvom auto požičovne Mototechna Drive,“ vysvetlila Karolína Topolová.

V roku 2023 skupina otvorila novú pobočku AAA AUTO v Ústí nad Labem v Českej republike a minulý týždeň v poľskom Krakove. Vlani  k rastu počtu zákazníkov prispela aj nová pobočka v poľskom Gdansku.

Rozvoj elektromobility

Okrem expanzie pobočkovej siete a inovácií vidí skupina ďalší priestor pre rast predaja aj v posilnení obchodovania s vozidlami s alternatívnymi pohonmi, najmä elektromobilmi a hybridmi. „Preto tiež v pobočkách postupne inštalujeme dobíjaciu infraštruktúru, vytvorili sme špecializovaný tím na podporu elektromobility a budujeme fotovoltaické elektrárne. Na našich webových stránkach v prípade elektromobilov z našej ponuky uvádzame podrobné informácie o stave ich batérie a tiež o nákladoch na prevádzku. Máme k dispozícii špičkové diagnostické nástroje, ktoré nám umožňujú stav elektromobilov zhodnotiť na úplne profesionálnej úrovni tak, aby mal zákazník istotu bezpečnej kúpy,“ dodala Karolína Topolová.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.