Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Najkrajšie zvuky Slovenska majú dva Strieborné klince v kategóriách Campaign a Media, ako aj Bronzový klinec v kategórii Craft

Projekt na podporu elektromobility značky Škoda na Slovensku pokračuje v zbieraní ocenení v SR aj zahraničí 

Dva Strieborné klince v kategóriách Campaign a Media i Bronzový klinec v kategórii Craft. To sú najnovšie ocenenia, ktoré získala spoločnosť Škoda Auto Slovensko v súťaži Zlatý klinec za kampaň Najkrajšie zvuky Slovenska. Tento inovatívny projekt na podporu elektromobility značky Škoda na Slovensku tak naďalej  zbiera významné ocenenia v rôznych súťažiach na domácej i medzinárodnej scéne. Za projektom stoja spolupracujúce agentúry Wiktor Leo Burnett, Public Interest, Socialists a PHD.

Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne už od roku 1994. Kritériami hodnotenia kvality súťažných prác sú originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie. 

„Veľmi si ceníme, že náš, už doteraz významne oceňovaný, jedinečný projekt – Najkrajšie zvuky Slovenska, opäť uspel, a to vo veľmi kvalitnej konkurencii súťaže Zlatý klinec. Získali sme zaň hneď tri ceny, konkrétne dva Strieborné klince v kategóriách Campaign a Media ako aj Bronzový klinec v kategórii Craft. Na všetky ocenenia sme hrdí, nakoľko aj oni nám určite pomáhajú v neustálom posilňovaní našej značky, zvyšovaní dôveryhodnosti a potvrdzovaní zmysluplnosti našich kreatívnych kampaní. Pre nás je to ďalšia pozitívna spätná väzba s jasným odkazom, že sme pripravení efektívne komunikovať nielen tradičnými, ale aj inovatívnymi spôsobmi,“ uviedol Roman Rajtár, vedúci marketingu a produktu Škoda Auto Slovensko.

Najkrajšie zvuky Slovenska

Originálna kampaň ukazuje cestu, ktorou sa značka Škoda vydáva do budúcnosti. V centre pozornosti  je bezemisná budúcnosť, dôraz na zodpovedný prístup, prepojenie s prírodou a objavovanie nepoznaného. Projekt zachytáva esenciu pôsobivých miest z rôznych regiónov Slovenska netradičným spôsobom, a to pomocou zvukových nahrávok. Prepojenie na elektromobilitu vychádza zo samotného ekologického postoja značky k prírode a okoliu, keďže elektrické autá sú tiché a lokálne bezemisné. Hlavným protagonistom je muzikant a producent Jureš Líška. Z jeho roadtripu  vznikol dokument, pričom všetky zaznamenané zvuky, vrátane playlistu na Spotify, boli uverejnené na projektovom webe, spolu s interaktívnym plánovačom cesty. Ten povzbudzuje ľudí k objavovaniu – avšak so zdôraznením ohľaduplnosti k prírode.

Projekt boduje doma i vo svete

Škoda Auto Slovensko s projektom Najkrajšie zvuky Slovenska získala už množstvo ocenení. Okrem spomínanej súťaže Zlatý klinec získala nedávno, na 22. ročníku poprednej československej súťaže komunikačných projektov, Zlatý středník dve ocenenia, prvé miesto v kategórii „Auto-moto a doprava“, ako aj tretie miesto v kategórii „Štruktúra, obsah a storytelling“. Porota tiež ocenila kreativitu kampane umiestnením medzi TOP RATED nominantov v kategórii „Kreatívna idea“.

Projekt sa presadil aj na medzinárodnom fóre, keď začiatkom leta na reklamnom festivale New York Advertising Awards získal ocenenie Finalist v kategórii Audio/Radio. Na prestížnej celosvetovej PR súťaži ICCO Global Awards 2023 v Londýne dostal hlavnú cenu v kategórii Best Purpose Campaign.

Najkrajšie zvuky Slovenska bodovali aj v rámci krajín vo svete, kde má zastúpenie automobilka Škoda Auto, konkrétne v súťaži Škoda Marketing Best Practice Awards 2023. Slovenské zastúpenie si tu odnieslo 1. miesto v kategórii Best Let´s Explore Activation. Porota projekt ocenila ako najlepšiu aktiváciu brand stratégie spomedzi všetkých trhov značky na galavečeri v Budapešti, pričom Škoda Auto Slovensko v tejto kategórii vyhrala už tretíkrát po sebe.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.