ČSOB Poisťovňa eviduje po minulotýždňovej víchrici zatiaľ 106 hlásení

0

Víchrica, ktorá sa v závere minulého týždňa prehnala Slovenskom, spôsobila nemalé škody na majetku.

Klienti ČSOB Poisťovne postupne hlásia škody na budovách, vybavení  domácnosti, ale aj vozidlách, ktoré im spôsobil silný vietor a búrky. Najvyššiu škodu eviduje ČSOB poisťovňa zatiaľ v Bratislave, kde víchrica klientovi poškodila strechu výrobnej haly a spôsobila škody vo výške 50.000.

Po minulotýždňovej víchrici eviduje ČSOB Poisťovňa desiatky poistných udalostí, pričom ich priemerná výška  dosahuje 2062 eur. Čísla ešte nie sú konečné, nakoľko klienti škody postupne nahlasujú. Najviac škôd eviduje ČSOB Poisťovňa z bratislavských okresov, zo Senca a Malaciek. Vo väčšine prípadov sa škody týkajú poškodení striech, okien či vonkajšej fasády.

Víchrica ktorá sa v noci prehnala, nám poškodila strechu a dážď následne poškodil izoláciu a sadrokartónový strop,” opisuje svoju skúsenosť klient ČSOB Poisťovne z Hlohovca, ktorému víchrica spôsobila 1200 eurovú škodu. Komplikácie spôsoboval aj dlhodobejší výpadok prúdu v niektorých oblastiach.

Skúsenosť s tým mal aj obchodník z okresu Senec „Počas búrky nám na 32 hodín vypadla elektrina. V mraziarenských boxoch sme mali nanuky, ktorý sa úplne roztopili a museli sme ich vyhodiť,” opísal svoju skúsenosť. Škoda dosiahla 5000 eur.

Silný vietor a dážď poškodil klientom aj záhradný nábytok či vonkajšie žalúzie a markízy. Polámané stromy, popadané konáre a odtrhnuté časti striech poškodili tiež viacero motorových vozidiel, ich kapoty či čelné sklá. Priemerná škoda sa v tomto prípade pohybuje zatiaľ okolo 1700 eur.

Čo robiť v prípade poistnej udalosti?

Ak dôjde k poistnej udalosti, klientom odporúčame, aby o tom čo najskôr telefonicky informovali poisťovňu, ktorá príjme hlásenie o vzniku škody a poskytne všetky potrebné informácie a inštrukcie ako postupovať. Rovnako dobre im poslúži aj nová mobilná aplikácia ČSOB Asistent, vďaka ktorej môžu škody nielen nahlásiť, ale nájdu v nej aj rady ako postupovať a všetky dôležité kontakty.

Škodu je nevyhnutné zdokumentovať, najlepšie čo najväčším počtom fotografií. Následne treba začať s odstraňovaním následkov, aby sa predišlo ďalším škodám. Ak to situácia umožňuje, je vhodné uchovať poškodené veci do príchodu pracovníka poisťovne, ktorý vykoná obhliadku uplatnenej škody. Dôležité je odložiť si všetky doklady o úhrade nákladov, ktoré má poistený v súvislosti s odstraňovaním škôd.

 

Značky:

O autorovi

Máme radi najnovšie technológie a žijeme s nimi. Prinášame informácie o najnovších produktoch a technológiách priamo k vám, objektívne a ľudsky, pretože robíme to, čo nás baví. Sme energický tím plný odhodlania a veríme, že je s nami aj sranda. :)

Pridaj komentár