Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Počet klientov, ktorí komunikujú a využívajú služby banky prioritne online, sa výrazne zvyšuje. ČSOB preto rozšírila svoju produktovú ponuku o Smart účet – prvý účet, ktorý si klienti môžu zriadiť výlučne online. ČSOB Smart účet zahŕňa všetky najviac využívané služby spojené s online správou financií, bez mesačného poplatku za vedenie a bez podmienok.

„Podiel našich klientov, ktorí spravujú svoje financie online, presiahol vlani už 75%. Najväčšie zastúpenie spomedzi nich majú dokonca tí, ktorí na to využívajú iba mobilnú aplikáciu, nie štandardný internet banking. Preto sme sa rozhodli vytvoriť produkt, ktorý by presne kopíroval toto klientske správanie. Teda aby si klienti mohli zriadiť balík služieb, ktorý presne vyhovuje týmto ich potrebám a aby neplatili za služby, ktoré v praxi nepotrebujú. ČSOB Smart účet si môžu zriadiť iba online, v priebehu niekoľkých minút, bez poplatku za vedenie a bez podmienok. Keďže ide o online účet, transakcie realizované v pobočkách nie sú súčasťou tohto balíka. No ak by ich klient potreboval, môže ich samozrejme využiť za poplatok,“ uviedla v tejto súvislosti Andrea Lazar, manažérka retailového segmentu ČSOB.

ČSOB Smart účet je tak určený pre tzv. „pure digi“ klientov, ktorí uprednostňujú online služby a s tým súvisiaci komfort. Pre klientov, ktorí platia  kartou, mobilmi, hodinkami alebo online na webe. Komunikujú aktívne elektronicky a nevyužívajú služby pobočiek na základné hotovostné operácie. Zriadiť si ho môžu noví aj existujúci klienti ČSOB.

 Nový ČSOB Smart účet zahŕňa zriadenie a vedenie účtu v EUR, spolu s elektronickým mesačným výpisom, vydanie a vedenie platobnej karty, neobmedzený počet platieb kartou online aj u obchodníkov po celom svete, neobmedzený počet výberov hotovosti z bankomatov ČSOB a OTP Banky na Slovensku, zriadenie a vedenie elektronického bankovníctva, neobmedzený počet prijatých aj odoslaných SEPA platieb v EUR, poskytnutie povoleného prečerpania na účte, zriadenie a zmena SEPA trvalého príkazu na úhradu/súhlasu so SEPA inkasom.

Ako si zriadiť Smart účet?

  1. Ak ešte nie ste klientom a v ČSOB nemáte účet, stiahnite si do smartfónu aplikáciu ČSOB SmartBanking.
  2. Po spustení aplikácie kliknite na tlačidlo „Chcem sa stať klientom“ a z ponuky účtov, ktoré je možné zriadiť online, vyberte ČSOB Smart účet a kliknite na tlačidlo „Zriadiť ČSOB Smart účet online“. Ďalej postupujte podľa pokynov na obrazovke.
  3. Po úspešnom dokončení procesu obdržíte na Vami uvedenú e-mailovú adresu potvrdzujúci e-mail o úspešnom zriadení vášho online účtu

alebo:

Ak už ste klientom ČSOB, máte možnosť zriadenia nového Smart účtu priamo vo svojej aplikácii ČSOB SmartBanking. Po prihlásení do aplikácie kliknite na tlačidlo „Online nákup“, vyberte ČSOB Smart účet a postupujte podľa pokynov na obrazovke. K účtu máte možnosť uzavrieť aj nové cestovné poistenie k platobnej karte.

 

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.