Mobilná aplikácia ČSOB SmartBanking sa teší obľube, čoho dôkazom je aj neustále narastajúci počet aktívnych používateľov. Množstvo praktických funkcií vrátane IBAN skenera má tak klient priamo vo svojom telefóne a veľa vecí vie vyriešiť z pohodlia svojho domova. Najnovšie je možné prostredníctvom mobilnej aplikácie zadať SEPA trvalý príkaz aj do zahraničia, či zoskenovať číslo účtu v tvare IBAN nielen domácej, ale aj zahraničnej banky.
Nové služby, ktoré uľahčia ľuďom život
Zadanie trvalého príkazu aj do zahraničia
Máte obchodného partnera v zahraničí, alebo študuje Vaše dieťa mimo Slovenska? Potrebujete preto zadať trvalý príkaz do zahraničia a chcete to vyriešiť rýchlo a jednoducho? Praktickým variantom je riešenie cez ČSOB SmartBanking, kde najnovšie viete zadať trvalý príkaz nielen príjemcovi na Slovensku, ale aj do ostatných krajín Európskej únie.
Zriadenie trvalého príkazu ihneď po platbe
Zriadili ste si službu s pravidelným splácaním a chcete si nastaviť trvalý príkaz? ČSOB SmartBanking ponúkne možnosť nastaviť si ho ihneď po prvej zadanej platbe. Nemusíte tak vypĺňať žiadne formuláre navyše.
QR platba aj do zahraničia
Platby formou QR kódu je možné realizovať už aj do zahraničnej banky. Ak vám zašle QR kód majiteľ účtu v zahraničnej banke, prostredníctvom skenera ho bez problémov zoskenujete a platbu rýchlo a jednoducho uhradíte.
Branislav Straka, člen predstavenstva a vrchný riaditeľ pre platby, elektronické distribučné kanály a ICT ČSOB
„Naším cieľom je prinášať novinky a zjednodušovať nimi život ľuďom praktickými inováciami. To je pre nás v oblasti inovácii priorita. Dôkazom toho je napríklad tzv. IBAN skener, ktorý sme priniesli tento rok. Prostredníctvom skenera v mobilnej aplikácii už ľudia nemusia namáhavo prepisovať dlhý počet znakov, ale jedným klikom majú číslo účtu načítané a následne zaplatia bez rizika, že by sa pomýlili pri prepisovaní. Použitie IBAN skenera v praxi kontinuálne rastie, mesačne zaznamenávame už viac ako 6-tisíc takto zrealizovaných platieb. Aby sme sa neustále vyvíjali a ponúkali ľuďom inovácie a riešenia, kontinuálne investujeme do zlepšovania našich produktov a procesov. Okrem vlastných nápadov a využívania najmodernejších technológií sa snažíme myslieť aj na to, aby naše inovácie boli použiteľné v praktickom živote a boli ľahko a rýchlo pochopiteľné používateľmi. Nové funkcie sa preto pred zavedením snažíme testovať aj z pohľadu používateľa. Napríklad pomocou vedeckých postupov v spolupráci s Fakultou informatiky a informačných technológií v Bratislave testujeme požívateľské rozhranie a zrozumiteľnosť danej technológie. Som rád, že naša mobilná aplikácia je dnes komplexným plnohodnotným banko-poistným produktom s praktickými funkciami pre ľudí.“
Vedeli ste, že…
- priemerná platba prostredníctvom mobilnej aplikácie je vo výške 38 eur,
- počet platieb realizovaných zoskenovaním QR, čiarového kódu, či čísla účtu je takmer 10.000 za mesiac,
- počet trvalých príkazov, ktoré si ľudia vytvárajú v mobilnej aplikácii stúpol v porovnaní s vlaňajškom trojnásobne,
- jeden človek sa do mobilnej aplikácie prihlási v priemere 18krát do mesiaca.