Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

WWF používa aplikáciu Viber pre šírenie informácií a zbierku v rámci  Mezinárodného dňa tigrov.

World Wildlife Fund, nezisková organizácia  zameraná na záchranu ohrozených druhov zvierat, sa spojila s populárnou svetovou komunikačnou aplikáciou Viber, aby s jej pomocou získala peniaze na záchranu divokých tigrov. Pre Medzinárodný deň tigrov, ktorý sa koná 29. júla tak Viber vytvoril špeciálny balíček samolepiek s tigrou tématikou, ktoré môžete aj vy zdieľať s vašimi priateľmi.

Kliknutím na samolepku sa dostanete na webové stránky WWF, kde sa môžete dozvedieť viac o ohrozených tigroch. Samolepky tiež vedú k chatbotu s relevantnou tématikou. Chatbot umožňuje užívateľom získavať týždenné príspevky o tigroch, priebežne si testovať svoje znalosti a súťažiť s priateľmi. Chatbot rovnako umožňuje darovať peniaze na podporu zachovania ohrozenej populácie tigrov.

Rakuten Viber, jedna z popredných svetových spoločností v oblasti e-commerce a financií, pridá k prostriedkom, ktoré budú získané pomocou aplikácie v priebehu nasledujúcich troch mesiacov rovnakú sumu a to až do výšky 10 000 amerických dolárov. Mezinárodný deň tigrov bol prvýkrát vyhlásený v roku 2010 a jeho cieľom je zdvojnásobenie populácie tigrov do roku 2022.

Cieľom kampane WWF na Viberi je zvýšiť povedomie o ohrozených tigroch pomocou využitia  platformy pre zasielanie správ. Zdieľaním samolepiek  s tigrou tématikou pomáhajú používatelia aplikácie Viber šíriť informácie o tejto aktivite a motivovať ostatných ľudí k posielaniu príspevkov. Využitie komunikačných aplikácií tak ponúka neziskovým organizáciám ďalší nástroj pre fundraising a oslovenie mladších používateľov, ktorí podporujú spoločnosti, ktoré sa venujú spoločensky prospešným aktivitám.

Značky: