Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Čo ovplyvňuje rozhodnutie zákazníka o kúpe? Je možné, že farebné odlíšenie splatnosti na faktúre urýchľuje jej uhradenie? A poslanie listu vo farebnej obálke mu dáva charakter prioritnej pošty? Vďaka nájdeniu správnej farby sú zákazníci silnejšie zviazaní so značkou a sú ochotnejší venovať jej svoj čas a peniaze.

 

V prípade internetového marketingu farba kraľuje. Vhodná vizuálna stimulácia angažuje internauta a vďaka tomu pociťuje emócie, na ktorých záležalo autorovi danej informácie. Farba priťahuje pozornosť a predstavuje podstatný prvok identity značky.

 

– Farba to nie je iba ozdoba, ktorá priťahuje pozornosť, je to predovšetkým komunikácia. Každá farba niečo znamená, hovorí, vyvoláva určité pocity alebo asociácie. Pre skutočné podnikanie je poznanie jazyka farieb veľmi dôležité. Práve preto je tak veľmi dôležité počas celého výrobného procesu dosahovať konzistentnosť a súlad s vybranou vizuálnou identifikáciou. – vysvetľuje Adam Bieniewski, Marketing Manager Sharp Electronics CEE.

 

V časoch rastúcej konkurencie farba musí byť ideálna. Preto sa oplatí investovať do skutočnej reprodukcii firemných farieb. Na pomoc prichádza vzorkovnica Pantone. Polygrafia sa už roky snaží vypracovať nástroje, ktoré umožnia získať konzistentnú prezentáciu farieb tak v tlačených ako aj v elektronických verziách materiálov.  S použitím zariadení Sharp je celý proces mimoriadne jednoduchý. PANTONE oficiálne uznal vybrané tlačové zariadenia za skalibrované čo sa týka reprodukcie farieb z ich palety, a to znamená, že zákazníkom zaručujú dosiahnutie čo najlepšej prezentácie štandardu farebného systému PANTONE.

 

Zákazníci, ktorí chcú reprodukovať PANTONE si môžu vybrať tak z výrobných systémov (Polaris Office: MX-6240N / MX-7040N, Polaris Pro: MX-6500N / MX-7500N) ako aj z menších zariadení MFP (Aries II: MX-2640N / MX-3140N / MX-3640N, Virgo II: MX-4140N / MX-4141N / MX-5140N / MX-5141N). Tie posledné si obzvlášť cenia reklamné agentúry, grafici a interné marketingové oddelenia, pretože vďaka nim môžu mať vo vlastnej kancelárii vždy k dispozícii tlačové zariadenie, ktoré dokáže vytlačiť veľmi kvalitnú a vizuálne konzistentnú prezentáciu či brožúru.

Značky: