Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť BILLA rozšírila predaj svojho sortimentu prostredníctvom donáškovej aplikácie Wolt, reaguje tak na záujem zákazníkov o nákupy cez internet. Na jar BILLA spustila elektronické nákupy v Bratislave, pričom v súčasnosti je táto služba dostupná už v 11 slovenských mestách. Zákazníci si tovar môžu zakúpiť za rovnaké ceny ako pri osobnej návšteve predajne.

Online nákupy z pohodlia domova sú bežnou súčasťou života Slovákov. Na tento trend reflektuje aj sieť supermarketov BILLA, ktorá v máji nadviazala spoluprácu s fínskou technologickou spoločnosťou Wolt. Spočiatku mohli online nákupy cez aplikáciu Wolt využívať iba zákazníci BILLA v Bratislave. V priebehu roka táto možnosť postupne pribudla aj pre obyvateľov Košíc, Nitry, Trnavy, Trenčína, Žiliny, Martina, Popradu, Prešova, Liptovského Mikulášu a Banskej Bystrice. „Sprístupnením predaja približne 3000 položiek z nášho sortimentu cez donáškovú platformu Wolt sme vyšli v ústrety všetkým zákazníkom, ktorí sústreďujú svoje aktivity primárne v online svete. Sme veľmi radi, že o túto službu je veľký záujem, a preto ju rozširujeme po  celom Slovensku. V súčasnosti je našim zákazníkom v aplikácii Wolt k dispozícii celkovo 17 predajní BILLA v 11 slovenských mestách. Počas januára túto službu spustíme aj vo vynovenej predajni v bratislavskej Eurovei, kde zákazníkom ponúkneme až 5000 produktov vrátane čerstvých džúsov, šalátov, prémiového alkoholu, sushi, ale aj rozšíreného sortimentu vegánskych potravín,“ uviedol Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA.

Počas doterajšej spolupráce spoločností BILLA a Wolt obsahoval priemerný nákup 20 položiek. Najčastejšie si zákazníci do virtuálneho košíka vkladali pečivo, mliečne produkty, nealkoholické a alkoholické nápoje, ale aj ovocie a zeleninu. Hoci predajne BILLA sú v aplikácii Wolt otvorené denne od 9. do 21. hodiny (závisiac od konkrétnej prevádzky), najväčší dopyt bol počas piatich mesiacov od spustenia služby zaznamenaný podvečer a večer, od 17. do 20. hodiny. Minimálna suma online nákupu v predajniach BILLA je 8 eur.

BILLA sa ako jeden z hlavných retailových partnerov spoločnosti Wolt zapojila aj do nového vernostného programu Wolt+, ktorý zákazníkom v Bratislave šetrí peniaze za donášku objednávky. Spoluprácu s BILLA si veľmi vážime. Za niekoľko mesiacov sa BILLA stala jedným z najobľúbenejších obchodníkov na našej platforme. Preto sme veľmi radi, že je v Bratislave aj súčasťou nášho nového lojalitného programu Wolt+ a verní zákazníci tak môžu využívať dopravu zdarma na nákupy v BILLA. Rozšírením donášky potravín do ďalších miest budujeme dominanciu v okamžitej donáške potravín na Slovensku,” povedal Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Wolt Slovensko.

Značky: