Podpora promo kódov prichádza konečne aj na Google Play.

To, čo má Apple roky, Google zavádza až teraz. Vývojári tak budú môcť využívať špeciálne kódy, aby mohli svoje aplikácie poskytovať vybraným používateľom zadarmo. Počet bude obmedzený na 500 kódov za štvrťrok a bude možné nastaviť platnosť začiatku a konca akcie promo kódu.

Výrobcovia aplikácií nebudú môcť nevyužité kódy prenášať. Novinkou oproti Apple je podpora in-app platieb. Tá v iTunes obchode chýba a tak aspoň v tomto smere budú mať fanúšikovia Androidu navrch.
Aplikovaním kódu sa bude dať kúpiť aplikácia, rozširujúci obsah do aplikácie alebo hry, no nebude sa nimi dať uplatňovať predplatné služieb.

Pre vývojárov je tento krok od Googlu skutočne vítaný. Budú môcť osloviť ďalšie publikum a vytvárať si tak vlastné kampane a propagácie s darčekovými poukazmi.

Zdroj: TechCrunch

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.