Na základe opatrení pred šírením koronavírusu je zakázané pre taxislužby poskytovať prepravu osôb. Taxislužby a online platformy sa musia preto prispôsobiť aktuálnej situácii, ktorá nás zastihla. Na druhej strane extrémne narástli požiadavky na doručovanie tovarov a mnohé spoločnosti na to nemajú kapacity. HOPIN prináša riešenie – HOPIN KURIÉR, nová funkcionalita, ktorá slúži na rozvoz zásielok, tovaru, jedla či dokumentov.
Po novom môžete HOPIN aplikáciu využiť aj ako doručovaciu službu – HOPIN KURIÉR alebo rozvoz jedla, dokonca aj na nákup základných potravín – NÁKUP A JEHO DORUČENIE. Služby sú určené pre bežných i firemných zákazníkov.
„V tejto chvíli sme pripravení spolu s vodičmi hľadať riešenia, ktoré budú spĺňať základné podmienky pre bezpečnú prepravu tovarov, tak aby sme ich doručili ešte dnes. Sme otvorení a pripravení prispôsobiť sa vám a nájsť rýchle a efektívne riešenia, ako napríklad termo-boxy na prepravu chladených potravín a jedla“, vyhlásil Martin Baran, CEO HOPINu.
Výhodou spolupráce pre spoločnosti je možnosť spárovať našu aplikáciu s vaším e-shopom (alebo naopak) a v rámci objednávky si zákazník zvolí preferovaný spôsob dopravy, podľa toho či chce tovar ihneď alebo na konkrétny čas (časová obj.). Táto funkcionalita zrýchli doručovanie tovarov a umožní vám rozšíriť vybavenosť už dnes.
„Sme otvorení akejkoľvek spolupráci pre zabezpečenie dôležitých dodávok. Stačí nás osloviť a budeme sa snažiť vám pomôcť doručiť váš tovar,” doplnil Martin Baran, CEO HOPIN.
Hlavné výhody služby:
- široká flotila vozidiel,
- doručenie max. do 2 hodín od prijatia zásielky,
- moderná aplikácia,
- vopred dohodnutá cena za doručenie.
AKO FUNGUJE HOPIN KURIÉR pre bežných zákazníkov?
- prepraviť je možné akýkoľvek tovar, jedlo, dokumenty o kapacite osobného vozidla (objem batožinového priestoru),
- stačí vyplniť ŠTART (odkiaľ chcete zásielku odoslať) a CIEĽ (adresa, na ktorej má byť zásielka prijatá),
- pri nákupe je potreba vyplniť ŠTART (adresa obchodu, kde chcete nakúpiť) a CIEĽ (vaša adresa, na ktorú má byť nákup doručený),
- pri zadaní CIEĽA uvidíte vopred vypočítanú fixnú cenu služby, za ktorú môžete tovar/jedlo/dokumenty prepraviť,
- ak chcete dať vodičovi vopred vedieť, aký druh zásielky chcete prepraviť, stačí vypísať poznámku (po potvrdení ŠTARTU a CIEĽA) kliknite na FILTRE – vyberte položku POZNÁMKA,
- komunikácia prebieha prostredníctvom správ v aplikácii alebo telefonátu vodičovi (priamo cez aplikáciu),
- z bezpečnostných a hygienických dôvodov môžete službu využiť iba v prípade, že máte v aplikácii registrovaný profil a zadanú platobnú kartu (prípadne firemný profil s fakturačnými údajmi),
- zásielku (tovar/jedlo/dokumenty) je v aktuálnej situácii potrebné priniesť k vozidlu – prípadne podľa dohody s vodičom.
Firmy a e-shopy môžu cez HOPIN využiť možnosť fakturácie na firemné údaje a spravovať funkciu cez firemný profil, pričom HOPIN KURIÉR je dostupný pre spoločnosti aj cez webové rozhranie.