Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Zákazníci majú teraz v čase „špičky“ väčšiu šancu získať taxík

Taxi aplikácia HOPIN uviedla na trh novú službu – príplatok k jazde. Zákazníci priamo pri objednávaní taxíka cez aplikáciu HOPIN môžu motivovať vodičov, aby v čase najväčšej vyťaženosti prijali ich objednávku a nečakali na „stopa z ulice“ za vyššiu sadzbu. Aplikácia im umožňuje zvoliť si dobrovoľný príplatok vo výške od 0,50 eur až do 4 eur, ktorý sa pripočíta k celkovej sume na taxametri pred jazdou.

 Najmä vo večerných hodinách v čase špičky, kedy zaznamenávame najväčšiu vyťaženosť našich taxíkov, niektorí zákazníci mohli mať problém s ich dostupnosťou. Prostredníctvom dobrovoľného príplatku majú dnes zákazníci využívajúci aplikáciu HOPIN reálne vyššiu šancu objednať si taxík v najviac vyťaženom čase,“  hovorí Martin Baran z HOPINu.

Služba je implementovaná priamo v aplikácii. Pri objednávaní taxíka cez HOPIN prebieha 30 sekundové vyhľadávanie jeho dostupnosti. Zákazník si potom môže v prípade, že žiadny vodič neprijal jeho objednávku, navoliť dobrovoľný príplatok, ktorý začína na úrovni od 0,50 eur, maximálne však do výšky 4 eur. Tento príplatok je pripočítaný k celkovej sume jazdného.

„Veríme, že touto službou budeme motivovať nielen taxikárov, aby vo vyťažených časoch vybavili zákaznícku objednávku a nečakali na zákazníka z ulice za vyššiu sadzbu, ale predovšetkým chceme zvýšiť celkovú spokojnosť našich zákazníkov s využívaním aplikácie HOPIN,“ uzatvára Martin Baran z HOPINu.

 

Značky: