Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

HOPIN TAXI, prvá a zároveň najpopulárnejšia slovenská aplikácia na objednávanie taxíkov, rastie stabilne aj v tomto roku. Postavenie jednotky na slovenskom taxi trhu dáva HOPIN TAXI potrebné zázemie na rozšírenie svojich služieb pre zákazníkov a zároveň priestor ďalej sa rozvíjať a rásť. Fókus z taxíkov chce aplikácia preniesť na dopravu v meste celkovo.

HOPIN TAXI začal prvýkrát objednávať taxíky už v novembri 2012. Nakoľko sme boli dlho jediným hráčom medzi taxi aplikáciami, najprv sme museli naučiť zákazníkov objednávať taxík cez aplikáciu radšej, ako volať na dispečing. Dnes, keď je na trhu už viac hráčov a zákazníkov ani nenapadne telefonovať na klasický dispečing, sa môžeme sústrediť na kvalitu a rozšírenie našich služieb.

Od svojho vzniku HOPIN rastie dvojcifernými číslami. Inak tomu nie je ani v roku 2017, ktorý bol zatiaľ pre HOPIN veľmi úspešný. Oproti minulému roku sme odviezli svojich zákazníkov o 24% ďalej (km) a o 25% častejšie (počet objednávok). Jedným z dôvodov dvojciferného rastu v stále viac konkurenčnom prostredí sú služby pre firemných zákazníkov, ktoré spustil HOPIN v 2016. Druhým dôvodom je dôraz na kvalitu, ktorá je podľa Martina Barana, spolumajiteľa HOPIN TAXI, kľúčová.

Začínali sme na priemernom hodnotení taxikára 4,53 z 5 hviezdičiek. Dnes sme na 4,89. Priniesli sme lepšie autá, garantované ceny, veľmi jasné pravidlá a naučili sme taxikárov rozmýšľať proklientsky. Zákazníci to ocenili lepším hodnotením. Ocenili to aj taxikári, pretože systém je spravodlivý – čím lepší servis, tým viac práce pre nich,“ hovorí Martin Baran, spolumajiteľ HOPIN TAXI.

Prvým krokom k rozšíreniu našich služieb je nový názov aplikácie. „HOPIN TAXI je perfektný názov pre taxi aplikáciu. Avšak s pripravovaným rozšírením služieb, ktoré budú spolu s taxi komplexne riešiť dopravu v meste, vznikla potreba všeobecnejšieho názvu, a tak sme sa rozhodli vypustiť „TAXI“ a stať sa len HOPIN. Nový názov bude sprevádzať už čoskoro aj nová vizuálna identita od veľmi šikovného grafického Studio Echt,“ prezradil Branislav Zajaček, marketingový riaditeľ HOPIN TAXI.

Jednou zo zákulisných zmien je nová komunikačná stratégia. V HOPINe sme ju nastavili s komunikačnou agentúrou RADDA, ktorá bude zabezpečovať naše PR aktivity. „Agentúra nás presvedčila svojím inovatívnym a sviežim prístupom ku komunikácii. Robí veci inak a netradične, čo je nám blízke. Zhoduje sa to s našou firemnou filozofiou a plánmi do budúcnosti,“ hovorí Martin Baran, konateľ spoločnosti HOPIN.

Z novej spolupráce sa teší aj Daniel Gajdoš, account director RADDA. „Zaparkovanie jednej z najprogresívnejších slovenských technologických spoločností do našej komunikačnej starostlivosti vnímame mimoriadne pozitívne z profesionálneho aj ľudského hľadiska a som presvedčený, že nás čaká veselá jazda s množstvom prekvapivých momentov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.