Dáta o virtuálne prepojených letoch výrazne rozšíria informačný rozsah letísk.

Spoločnosť Kiwi.com spustila nový nástroj Airport Dashboard, ktorý poskytuje letiskám prístup ku špecifickým informáciám o plánovaných trasách, dopyte a aj ich využití pasažiermi. Vďaka nemu budú môcť letiská analyzovať trhový dopyt a pracovať s tokmi pasažierov využívajúcich neštandardné trasy, aké ponúka Kiwi.com.

Kľúčový produkt Kiwi.com, Virtual Interlining (prepojovanie letov nespolupracujúcich aeroliniek), teraz vytvára nové možnosti práve pre letiská. Ich prevádzkovatelia budú vďaka nemu môcť pracovať s novým typom „prestupujúceho“ cestujúceho a využiť dáta, ako napríklad počty ľudí vyhľadávajúcich určité trasy či počty konkrétnych rezervácií.

Nástroj pre analýzu dát špeciálne navrhnutý pre letiská tak odovzdáva silnú trhovú B2B business intelligence podporujúcu aj rastúci trend „samo-prepojenia“ na letiskách. Dostupný je cez B2B portál Tequila a poskytuje unikátne sady dát, ktoré môže dodať iba Kiwi.com.

Letiskoví manažéri môžu napríklad sledovať informácie na úrovni O&D (origin&destination) o obľúbenosti rôznych trás a možnostiach leteckého spojenia práve na ich letisku či vytvárať trhové trendy a predpovede, a to vďaka leteckým, ale aj rezervačným a vyhľadávacím dátam na špecifické obdobie.

 „Vďaka Airport Dashboard sme teraz schopní ponúkať kvalitné dátové prehľady trendov Virtual interlining a trhového správania letiskám a ďalším hráčom cestovného priemyslu. Tí môžu vďaka novým trasám vytvárať nové obchodné príležitosti aj odhady tokov pasažierov pri prestupoch, napríklad na diaľkových letoch. Prevádzkový personál na letiskách môže navyše optimalizovať asistenciu pasažierom,“ hovorí Patrick Zeuner zodpovedný za partnerstvo s letiskami v Kiwi.com.

Značky: