Klientom slovenskej finančnej skupiny SIMPLEA stačí na správu osobných financií mobilný telefón.
Vďaka unikátnej mobilnej SIMPLEA aplikácií môžu mať doslova poruke všetky zmluvy uzatvorené v rámci skupiny SIMPLEA, zmluvy uzavreté s ostatnými finančnými inštitúciami, investičný reporting a prehľad poistených rizík. Prostredníctvom SIMPLEA aplikácie budú môcť podpisovať aj dokumenty týkajúce sa financií. Aplikácia SIMPLEA je dostupná zadarmo v oficiálnych mobilných storoch pre iOS a Android.
„Aplikácia SIMPLEA je novinkou na trhu fintech riešení. Jej ambíciou je ponúkať klientom SIMPLEA čo jednoduchšiu správu svojich osobných financií a mať svoje financie doslova na dlani. SIMPLEA tak plní jeden so svojich cieľov – byť našim klientom naozaj blízko a zároveň ponúkať férové, jednoduché a moderné finančné služby,“ povedal riaditeľ finančnej skupiny SIMPLEA Tibor Boťánek.
Klienti SIMPLEA si môžu aplikáciu stiahnuť v oficiálnom iOS či Android store a aktivovať si ju prostredníctvom nafotenia identifikačného dokladu (občianskeho preukazu) priamo v aplikácii. Po aktivácii si môžu vybrať, či im viac vyhovuje minimalistická domovská stránka alebo stránka s detailnejšími informáciami o dojednaných finančných produktoch. V aplikácii môžu mať klienti všetky svoje zmluvy týkajúce sa finančných produktov od zmlúv uzavretých v rámci skupiny SIMPLEA až po zmluvy uzavreté s ostatnými finančnými inštitúciami. V rámci investičného reportingu budú mať držitelia SIMPLEA aplikácie prehľad o vývoji hodnoty fondov a ich zložení. Klienti si tiež nebudú musieť pamätať aktuálne dohodnuté poistné sumy. Na jedno kliknutie budú mať prehľad o krytí jednotlivých poistných rizík. A ak si s čímkoľvek nebudú vedieť pomôcť, spustia chat a klientska podpora im alebo rovno odpovie alebo – ak nebude online – dostane klient push notifikáciu o novej správe.
„Aplikácia SIMPLEA prináša našim klientom komplexný prehľad o ich finančnom živote. Na jednom mieste majú rýchly náhľad na všetky zmluvy. Klienti oceňujú prehľadnosť investícií a aj to, že zmluvnú dokumentáciu si vedia jednoducho stiahnuť. Rovnako aj pri hypotekárnych úveroch sme zo strany klientov zaznamenali veľkú pochvalu – nakoľko v tomto produkte je veľmi dôležitý dátum fixácie a upozornenie na blížiaci sa dátum. Mnoho klientov malo problém zapamätať si ho alebo ho jednoducho prehliadli. Aplikácia SIMPLEA im tento problém vyriešila,“ doplnila Marianna Pakholchuk, majiteľka franšízy SIMPLEA point v Bratislave, ktorá sa stará o 2 000 klientov.