Letecká spoločnosť Qantas si zriadila konto na Snapchate.

Je to odvážny no marketingovo nevyhnutný krok. Austrálska spoločnosť sa chce viac priblížiť svojim zákazníkom a poskytovať im zákulisné informácie. Cielenie služby je zrejme na mladšiu generáciu. Podľa riaditeľky marketingu, Olivie Wirth, bude Qantas zdieľať informácie každých 14 dní.

ba246c27ba2a67fffc57b684273d519f_nowat

Pôjde o príspevky, kde sa ľudia dozvedia, čo robia pracovníci spoločnosti každý deň. Ako vyzerá výmena kolesa na Airbuse A380, ako vyzerá deň posádky lietadla alebo servisných pracovníkov. Zároveň hovorí, že spoločnosť nechce využívať Snapchat na zverejňovanie ponúk a špeciálnych letov.

quantas_snapchat_nowat

Snapchat je služba so 100 mil. používateľmi denne a pretečie cez ňu 9000 správ za sekundu.

Zdroj: Mashable

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.