Letecká spoločnosť Qantas si zriadila konto na Snapchate.
Je to odvážny no marketingovo nevyhnutný krok. Austrálska spoločnosť sa chce viac priblížiť svojim zákazníkom a poskytovať im zákulisné informácie. Cielenie služby je zrejme na mladšiu generáciu. Podľa riaditeľky marketingu, Olivie Wirth, bude Qantas zdieľať informácie každých 14 dní.
Pôjde o príspevky, kde sa ľudia dozvedia, čo robia pracovníci spoločnosti každý deň. Ako vyzerá výmena kolesa na Airbuse A380, ako vyzerá deň posádky lietadla alebo servisných pracovníkov. Zároveň hovorí, že spoločnosť nechce využívať Snapchat na zverejňovanie ponúk a špeciálnych letov.
Snapchat je služba so 100 mil. používateľmi denne a pretečie cez ňu 9000 správ za sekundu.
Zdroj: Mashable
Značky: snapchat