Ocenené boli produkty a prvýkrát aj dizajn komunikácie naprieč viacerými značkami

Spoločnosť Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dnes oznámila, že získala 16 prestížnych ocenení iF DESIGN AWARDS za rok 2018. Už ôsmy rok po sebe tak nemecká dizajnová spoločnosť iF ocenila prínos spoločnosti Logitech v oblasti produktového dizajnu,

Počet tohtoročných ocenení je tak opäť rekordný, pretože sa Logitechu podarilo prekonať svoj vlastný rekord z minulého roku, kedy získali 9 ocenení. Tento rok okrem 13 prestížnych ocenení za produktový dizajn, ocenila odborná porota aj kreatívnu stratégiu spoločnosti Logitech, teamy tvoriace obsah a partnerov za prínos v oblasti komunikácie dizajnu. 

Tweetujte: Logitech vytvoril svoj nový rekord so 16 cenami @iFDESIGNAWARD za komunikáciu a produktový dizajn. Viac info na adrese: https://blog.logitech.com/2018/02/28/logitech-if-design-awards/

 Ocenenými produktmi Logitech v roku 2018 sú:

“Dizajn je v centre všetkého, čo robíme, aby sme našim zákazníkom mohli prinášať nezabudnuteľné zážitky,” povedal Alastair Curtis, hlavný dizajnér v spoločnosti Logitech. “Teší nás preto, že si naše snaženie všímajú aj tak uznávané organizácie ako je iF a oceňujú náš dizajn a inovácie.”

“V tomto roku sme po prvýkrát dostali od iF aj ocenenia v kategórii komunikačného dizajnu,” povedala Heidi Arkinstall, riaditeľka marketingu v spoločnosti Logitech. „Snažíme sa vytvoriť holistické skúsenosti od produktov až po marketing, aby sme spojili ľudí s našimi značkami. Sme nadšení, že iF oceňuje náš vplyv aj u tohto dizajnu.”

Ocenenia Logitech za komunikáciu získali v kategórii film, video a kampaň:

Ceny iF DESIGN AWARDS získavajú produkty na základe nasledujúcich kritérií: kvalita dizajnu a konštrukcie, celkové prevedenie, voľba materiálov, miera inovácie, funkčnosť, ergonómia a aspekty univerzálneho dizajnu. Ceny iF DESIGN AWARDS, ktoré vyberá komisia 60 expertov z viac ako 20 krajín, sú celosvetovo vnímané ako symbol vynikajúceho dizajnu.

Značky: