Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Medzi hlavné priority bankovej skupiny Tatra banka patrí prinášať do života klientov zjednodušovanie, zmysluplné inovácie a unikátny zážitok s bankou.

Túto ambíciu vnímajú nielen svetové magazíny, ktoré Tatra banka Group počas letných mesiacov udelili až 5 nových ocenení, ale najmä klienti, ktorých počet prekonal hranicu 1 milióna.

1 milión klientov za tri dekády  

Tatra banka vznikla ako prvá súkromná banka na Slovensku v roku 1990 a nasledujúci rok otvorila svoju prvú retailovú pobočku na Vajanského nábreží. Už viac ako 30 rokov tak prináša svoje produkty a služby a predstavuje jedinečné inovácie, ktoré klientom zvyšujú komfort. Vďaka nim napríklad vyhlásil prestížny svetový magazín Global Finance v roku 2019 Tatra banku za najinovatívnejšiu digitálnu banku na svete.  

Banka sa za svoje pôsobenie navyše vypracovala na pozíciu lídra v oblasti asset manažmentu, firemného a privátneho bankovníctva a živnostníkom predstavila riešenia šité na ich potreby. Študentom tiež pravidelne prináša novinky a inšpiruje  ich zodpovednému prístupu a zmysluplnému tráveniu voľného času v digitálnom priestore. 

Ambícia prinášať zmysluplné inovácie spoločne s dôsledným zameraním sa na spokojnosť a potreby klientov výrazne prispeli k dosiahnutiu míľnika 1 milióna klientov. 

3 ocenenia od EMEA Finance 

Prístup Tatra banky si všimli aj zahraničné magazíny. 14. ročník ocenení, ktoré každoročne udeľuje magazín EMEA Finance, priniesol pre Tatra banku Group až tri ocenenia. Tatra banka sa stala slovenskou bankou roka už šiesty rok po sebe. Po piatykrát získalo privátne bankovníctvo Tatra banky titul najlepšieho privátneho bankovníctva na Slovensku. EMEA Finance tiež potvrdilo, že Tatra Asset Management zastáva lídersku pozíciu v podielových fondoch na Slovensku.  

Rok 2021 dokázal, že európske banky boli schopné čeliť významným výzvam, ktoré predstavuje pandémia koronavírusu. Naši víťazi preukázali, že sú schopní podporovať komunity, ktorým poskytujú svoje služby, a zároveň prinášať akcionárom zisk,“ uviedol pri príležitostí oznámenia víťazov generálny riaditeľ a vydavateľ EMEA Finance Christopher Moore. 

Digitálny bankový líder na Slovensku aj v strednej a východnej Európe 

Global Finance oznámil v auguste víťazov ocenení Best Consumer Digital Bank Awards in Central & Eastern Europe (Najlepšie spotrebiteľské digitálne banky v strednej a východnej Európe). Pri výbere víťazov rozhodovali atribúty ako stratégia na získanie digitálnych klientov, úspech pri smerovaní klientov k digitálnym ponukám, rast bázy digitálnych klientov, rozsah digitálnej ponuky produktov, výhody plynúce z aktivít v digitálnom priestore a dizajn a funkčnosť webových/mobilných stránok. Tatra banka obhájila líderskú pozíciu v oblasti digitálneho bankovníctva na Slovensku a po šiestykrát získala titul Najlepšej spotrebiteľskej digitálnej banky na Slovensku. Podľa Global Finance navyše mobilný web Tatra banky dominuje v rámci strednej a východnej Európy. 

Našou snahou je klientom prinášať ďalšie inovácie, ktoré majú zmysel, zvyšujú klientsky komfort a skvalitňujú užívateľský zážitok. Tento princíp uplatňujeme nielen v oblasti digitalizácie našich produktov, ale i prístupe ku klientom naprieč celou Tatra banka Group. Veľmi nás teší, že naše kroky oceňuje nielen odborná verejnosť, ale najmä klienti. Zároveň ďakujeme za dôveru, že svoje produkty a služby môžeme ponúkať už 1 miliónu klientov. “ dodáva Michal Liday, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Tatra banky. 

Značky: