Tento tip dokáže odvrátiť jedno nemilé prekvapenie.
Radosť je čisto digitálny operátor. V ponuke má tri programy bez viazanosti. Môže sa stať, že prehliadnete zopár detailov. Radosť prichádza od júna ešte bližšie k zákazníkom a získať ju je možné aj v kamenných predajniach vybraných partnerov. Môže však jedna situácia, ktorá môže pomýliť už existujúcich zákazníkov, ktorí si do Radosti preniesli číslo skôr a chcú si preniesť aj ďalšie.
Príklad:
Už skôr ste si do Radosti preniesli číslo, ktoré je vaše primárne a chcete ho aj naďalej používať. Máte pritom v pláne si preniesť aj druhé číslo a v aplikácii Radosti nájdete možnosť „Prenos čísla“. Týmto spôsobom to však určite nerobte. Prídete o svoje pôvodné telefónne číslo, ktoré ste si do Radosti prenášali ako prvé.
Ako na to?
U operátora Radosť môže byť pod jedným rodným číslom registrovaných viac, ako iba jedna SIM karta. Problém môže nastať v momente, keď si budete chcieť pod rovnakým profilom (číslom) preniesť aj druhé číslo. Radosť v tomto prípade totiž nezašle novú SIM kartu, na ktorú by nové číslo preniesla, ale aktivuje ho na existujúcu SIM kartu, ktorú už v Radosti používate.
Vždy sa do Radosti prenáša číslo na SIM kartu, ktorú už u tohto operátora máte aktívnu, čo znamená, že vždy si vyberte tú SIM kartu, ktorú chcete na prenos čísla použiť, pretože číslo na tej SIM karte bude nahradené prenášaným číslom. Ideálne je, ak si objednáte alebo kúpite úplne novú SIMku Radosti a na ňu prenesiete číslo, ktoré chcete.
Pokiaľ máte v Radosti už prenesené číslo od iného operátora (platí aj pre číslo Radosti) a chcete ho stále používať, na prenos nového čísla nepoužívajte profil, pod ktorým je toto číslo registrované. Vyberte iný profil, ktorý „obetujete“ na prenos nového čísla.
Ako preniesť číslo do Radosti?
V prvom kroku máte na výber z dvoch možností, ako nadobudnúť SIM kartu Radosti. Môžete si ju buď kúpiť v kamenných predajniach, alebo objednať prostredníctvom aplikácie.
Pokiaľ už máte v Radosti aktívne číslo, pri objednaní nového cez aplikáciu je potrebné, aby ste sa odhlásili z aplikácie a objednali novú SIM kartu podľa zobrazených pokynov. Po úspešnom vytvorení objednávky už stačí počkať na novú kartu, ktorá príde za cca 2 pracovné dni. Nevýhodou je, že počas čakania na novú SIM kartu sa nebudete vedieť prihlásiť do svojho existujúceho profilu, pretože aplikácia je v režime prijatia novoobjednanej SIM karty.
Po registrácii novej SIM-ky už vo svojom profile uvidíte viac telefónnych čísel, ktoré viete spravovať.
Pokiaľ chcete do Radosti preniesť ďalšie číslo, teraz si už môžete vybrať, na ktoré číslo Radosti to bude a pokojne použiť v prislúchajúcom profile možnosť „Prenos čísla“.
Prečítajte si aj: