Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Toyota C-HR dosiahla v prvom polroku 2017 najvyšší predaj v segmente SUV v Japonsku. Ako informuje Japan Automobile Manufacturers Association, z autorizovaných predajní  Toyoty vyšlo 79 303 exemplárov tohto modelu.

Najvyšší mesačný predaj získal nový crossover Toyoty v apríli – 13 168 predaných exemplárov mu vynieslo prvé miesto v rebríčku najpopulárnejších automobilov v krajine.

Toyotu C-HR bola predstavili v Japonsku v decembri minulého roka. Automobil sa stretol s výbornu odozvou zo strany odborníkov aj klientov, zaujal zaujímavým štýlom a potešením z jazdy.  Auto je postavené na novej platforme Toyota New Global Architecture (TNGA), ktorá umožnila vytvoriť vozidlo s veľmi nízko položeným ťažiskom, stabilnou konštrukciou, pevnou karosériou a vynikajúcimi jazdými vlastnosťami.. Hybridný pohon z nového modelu Prius zaručuje spotrebu paliva na úrovni 30,2 km/l (3,3 l/100 km) podľa japonských štandardov JC08.

Toyota je najväčším japonským výrobcom automobilov a lídrom na motoristickom trhu v krajine. V prvom polroku 2017 kúpili Japonci  828 572 automobilov tejto značky, čo predstavuje 46% trhu. Všetky značky Toyota Group, zaberajú takmer 50-percentný podiel trhu s novými automobilmi v Japonsku. Japonská automobilka dominuje aj v globálnom predaji – podľa informácii magazínu Forbes dodal koncern od januára do mája 2017 klientom na celom svete  4 375 682 áut, čo je najviac zo všetkých producentov automobilov na svete.

Aj na Slovensku sa spomínaný model teší mimoriadnemu záujmu. Na trh bol uvedený koncom roka 2016. Odvtedy sa predalo viac ako 500 kusov a až takmer 70% predaných vozidiel má hybridný pohon.

Značky: