Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť O2 Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2015 výnosy vo výške 58,2 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje 17,1 % nárast.

K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 7,7 % na viac ako 1,702 mil. Spoločnosť zároveň dosiahla v kvartáli 2015 kladný prevádzkový zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o 20,5 %.

„Za viac ako 17% nárastom výnosov je kontinuálne posilňovanie zákazníckej bázy. 122 tisíc nových zákazníkov predstavuje nárast o  takmer 8 % oproti minulému roku a teší nás zvyšujúci sa podiel zákazníkov platiacich na faktúru (51% bázy) , ktorí si k nám do O2 prídu aj pre smartfón. V úvodných troch mesiacoch sme sprístupnili rýchle dáta pre ďalších 38 lokalít, pričom celkovo našou 3G sieťou pokrývame už 65 % populácie a ku koncu roka 2015 by sme sa mali priblížiť k 70% populácie. V rámci 4G prebieha príprava rozsiahlej výstavby, pričom ku koncu roka bude 4G sieť spoločnosti O2 dostupná vo všetkých krajských mestách Slovenska a taktiež v Martine, Poprade, Považskej Bystrici, vo Zvolene a Prievidzi. Chcel by som sa ešte poďakovať všetkým zákazníkom, ktorý nám dali svoj hlas a pomohli nám k získaniu v poradí už šiesteho titulu Operátor roka,“ uviedol Martin Vlček, generálny riaditeľ spoločnosti O2.

Celkové výnosy O2 v prvom štvrťroku 2015 dosiahli 58,2 mil. € čo predstavuje medziročný 17,1% nárast. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval v úvodných troch mesiacoch tohto roka 5,6 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry dosiahol 12,7 €.

K 31. marcu 2015 vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 7,7 % na vyše 1,702 mil.
Od začiatku roka 2015 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 18 tisíc. Za týmto nárastom stál najmä 8,6% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 871 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,8 % na takmer 831 tisíc.

Od 1. januára 2015 do 31. marca 2015 si zákazníci do siete O2 preniesli 27 tisíc telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti O2 Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.