Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tatra banka vytvorila v roku 2020 prvú digitálnu osobnosť na Slovensku, Bejby Blue. Stala sa ambasádorkou a tvárou študentských kampaní. Banka teraz posúva hranice digitálneho sveta ešte ďalej a spolu s Bejby Blue vstupuje do Metaverse.

Bejby Blue, prvá digitálna influencerka na Slovenku, motivovala v predošlých kampaniach mladých ľudí, aby našli odvahu a začali si plniť svoje sny.  Zároveň ich inšpirovala k zodpovednému prístupu a zmysluplnému tráveniu voľného času v digitálnom priestore aj  prostredníctvom súťaže ideí #premodruplanetu.

Bejby Blue bude podporovať mladých ľudí

V aktuálnej kampani so štartom 19. apríla bude Bejby Blue objavovať svet Metaverse a stane sa prvým digitálnym influencerom, ktorý vstúpi do virtuálneho priestoru. Metaverse predstavuje miesto, v ktorom sa dá svet upraviť presne podľa svojich predstáv a bez obmedzení. Tatra banka spolu s Bejby Blue bude mladých ľudí podporovať, aby veci robili inak, a aby si sami upravili svoju budúcnosť. Tešiť sa môžu aj na viaceré výnimočné a na Slovensku jedinečné prekvapenia. Prvým z nich je vybudovanie pobočky Tatra Academy v Metaverse, čím sa Tatra banka stane prvou slovenskou bankou s pobočkou vo virtuálnom prostredí. 

Metaverse predstavuje virtuálny priestor, ktorý spája reálny, rozšírený a digitálny svet. Hranice kreativity sú v ňom výrazne posunuté. Metaverse, v ktorom sa pohybuje Bejby Blue, je založené na platforme Decentraland. Tá umožňuje napríklad stretávanie sa s ľuďmi, hranie hier, kupovanie pôdy, alebo návštevu koncertov, a to všetko v digitálnom prostredí.

Otvorenie nového Študentského účtu s odmenou 30 EUR

Všetci študenti, ktorí si počas trvania kampane otvoria nový Študentský účet, získajú odmenu vo výške 30 EUR. Otvorenie účtu prostredníctvom mobilnej aplikácie netrvá dlhšie ako pár minút. Účet poskytuje mnoho výhod, ako napríklad vedenie účtu so 100 % zľavou z poplatku, výbery z bankomatu mobilom alebo platenie mobilom. Navyše, od polovice mája pribudne v mobilnej aplikácii meranie uhlíkovej stopy platieb kartou, čo môže byť pre dnešných mladých ľudí mysliacich na udržateľný rozvoj veľkou motiváciou k zodpovednejším nákupom. 

Viac informácií o kampani nájdete na stránke tatra academy

Kampaň s bonusom 30 EUR za otvorenie nového Študentského účtu prebieha od 19. apríla. 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.