Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Národná diaľničná spoločnosť získala na odovzdávaní cien Podnikové médium roka 2016 dve ceny.

Porota ocenila našu aplikáciu Pomoc na diaľnici aj stránku na sociálnej sieti Facebook.

Za aplikáciu Pomoc na diaľnici sme si odniesli krásne druhé miesto v kategórii Voľné formy. Porota ocenila komplexnosť aplikácie, ako aj jej prínos pre motoristov, ktorí sa na našich diaľniciach a rýchlostných cestách ocitnú v núdzi. Doslova len jediným klikom si totiž dokážu privolať pomoc Diaľničnej patroly. Tá  im je k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni.

Okrem toho aplikácia ponúka aj čerstvé dopravné správy priamo z nášho operátorského pracoviska doplnené o aktuálne hlásenia Zelenej vlny RTVS.

Dôležité informácie aj zaujímavosti

Aplikácia má aj ďalšie množstvo výhod. Motoristi sa dozvedia, kde v okolí sa nachádzajú zaujímavé turistické atrakcie, môžu si pohľadom cez diaľničné kamery overiť parkovacie kapacity a služby na odpočívadlách, ale napríklad aj stav na cestách. Pokryté sú najvyťaženejšie úseky D1, ale aj D2 a R1.

Aplikáciu Pomoc na diaľnici sme spustili minulý rok v apríli. Len v prvom týždni fungovania si ju nainštalovalo viac ako 10 000 ľudí. V súčasnosti má už zhruba 30 tisíc stiahnutí.

Prvý rok NDS na Facebooku

Okrem prínosu aplikácie Pomoc na diaľnici na galavečere ocenili aj facebookovú stránku Národnej diaľničnej spoločnosti. Uspeli sme v tvrdej konkurencii a naša stránka bola ohodnotená ako druhá najlepšia spomedzi podnikov na Slovensku. Funguje síce len necelý rok, získali sme si už však takmer tri tisícky fanúšikov.  Porota vyzdvihla najmä našu proaktívnu komunikáciu s ľuďmi a snahu o zodpovedanie všetkých otázok.