Túto jednoduchú disciplínu zvládne úplne každý – stačí mať smartfón, v ňom nainštalovanú aplikáciu Bosch Car Service Asistent a 3 minúty času. Dobrá ponuka, čo poviete? 

Žijeme vo veľmi rýchlom svete, v ktorom sa neustále niečo deje, pričom musíme byť pripravení každú situáciu alebo udalosť riešiť čo najrýchlejšie a efektívne, aby nám to zabralo čo najmenej času. Samozrejme, nie vždy sa to dá, ale ak sa vám napr. začne kaziť auto alebo potrebujete ísť na preventívny servis, vymeniť rozvody, prípadne prezuť pneumatiky, tak s tým netreba strácať viac času ako je nevyhnutne potrebné.

Ako na to?

Stačí mať smartfón a aplikáciu od spoločnosti Bosch – Bosch Car Service Asistent, ktorá je zdarma dostupná pre AndroidiOS zariadenia. Do 3 minút si objednáte servis vášho vozidla s konkrétnou požiadavkou na konkrétny termín. Hotovo! Alebo si ešte radšej dajte pripomienku, aby ste tam nezabudli ísť.

Postup – klik po kliku

Základom je teda aplikácia Bosch Car Service Asistent, ktorú po inštalácii stačí otvoriť a prejsť jednoduchým procesom objednávky servisu pre vaše vozidlo. Výhodou je to, že sa netreba registrovať – stačí vyplniť potrebné údaje a požiadavku odoslať online do vami zvoleného – Bosch Car Servisu (nutnosť pripojenia na internet). V Aplikácii si môžete zvoliť, v akom okruhu majú byť servisy vyhľadávané (všetky / 50km / 25km). Po zadaní okruhu budete mať k dispozícii zoznam Bosch servisov v zvolenom rádiuse, pričom si môžete vybrať ten, ktorý chcete alebo preferujete.

Po kliknutí na vybraný servis uvidíte aj jeho presnú adresu, otváracie hodiny, a tiež kontaktné údaje – mail a telefón. Ak to bude potrebné, môžete kliknúť na ikonu mapky, pričom sa vám zobrazí presná poloha servisu v Apple alebo Google mapách (podľa zariadenia) – môžete tak okamžite zahájiť navigovanie na dané miesto.

„Definujte požiadavku, termín a objednajte sa do najbližšieho Bosch autoservisu. To všetko iba pomocou aplikácie Bosch Car Service.“

Ak ste s výberom spokojní a hotoví, tak prejdete k samotnej objednávke. Stačí ísť späť na úvodnú plochu alebo kliknúť na ikonu – rezervovať servis. V tomto momente máte pred sebou formulár, kde zadáte základné osobné údaje (meno/telefón/mail) a údaje o vašom vozidle (značka/typ/VIN/rok výroby/motor/zdvihový objem/výkon/nájazd km). Aplikácia si zadané údaje pamätá, pričom v nej môžete mať uložené až 3 automobily. Po vyplnení údajov zvolíte, ktoré auto chcete objednať do servisu a nižšie odklikáte servisné služby, ktoré požadujete – môžete zadať aj vlastnú špecifikáciu servisného úkonu.

Následne uvediete, či máte záujem o náhradné vozidlo, zvolíte požadovaný deň a čas servisu. Hotovo, stačí požiadavku odoslať. Po odoslaní vás čaká ešte jeden úkon – keďže vybraný Bosch Car Servis môže mať na vami zvolený deň a čas už nejakú rezerváciu, tak vás bude kontaktovať priamo technik na vami uvedené telefónne číslo, aby vám termín potvrdil, prípade ho veľmi rýchlo cez telefón pozmeníte.

Týmto rýchlym procesom objednávky sme prešli aj my, v úplnej anonymite, pričom sme si zvolili prezúvanie pneumatík na tento piatok. Po servisnom úkone budeme článok aktualizovať, aby sme doplnili prípadné nové poznatky a pocity zo servisu. 

O Bosch Car Service

Vaše vozidlo je u nás v dobrých rukách. S viac ako 17 000 autoservismi Bosch Car Service vo viac ako 150 krajinách sme celosvetovo najväčšou nezávislou sieťou autoservisov. Spolupracujeme so spoločnosťou Bosch a využívame know-how a vybavenie celosvetovo najväčšieho dodávateľa náhradných dielov pre automobily. Takmer všetky renomované značky využívajú v svojich najnovších modeloch diely a technológie spoločnosti Bosch. Ako autoservis pre všetky značky vozidiel zvláda Bosch Car Service a jeho vyškolení technici najmodernejšie technológie vozidiel a vždy dokážu zaistiť vykonanie údržby, prípravy na technickú kontrolu, prekontrolovania vozidla, diagnostiky elektronických systémov a všetky ďalšie opravy vozidiel.

Aplikácia je výborná, proces rýchly, ale máme nejaké pripomienky

V aplikácii nám chýba aspoň základný cenník úkonov, resp. hodinová sadzba zvoleného servisu (bežné servisné úkony, karosárske/lakýrnicke práce a pod.). Po druhé: Systém by mohol byť vylepšený o online databázu termínov, čím sa predišlo poslednému kroku – telefonovaniu. V tomto prípade však chápeme obtiažnosť zriadenia takejto online databázy, nakoľko nejde o servisy spoločnosti Bosch, ale o partnerské servisy. No a na záver by nás potešila možnosť – vyzdvihnúť auto! Postup rovnaký, akurát zadáte adresu a človek zo servisu príde po vaše auto a po vykonaní prác ho dovezie späť – napr. počas vašej pracovnej doby. Perfektné, čo poviete?

Prečítajte si aj:

BMW 530e iPerformance: Katamarán s nulovou spotrebou a nočným videním (redakčné video)