Samsung reaguje na kontroverznú reklamu Applu výsmechom
Reklama, ktorá sa objavila počas predstavenia nového iPadu Pro vyvolala množstvo emócií, Samsung teraz prináša odpoveď.
Rivalita medzi značkami Samsung a Apple nie je ničím nezvyčajným. Neraz sa totiž stalo, že si Samsung s Applom vymieňali správy verejnými príspevkami a reagovali tak na udalosti, ktoré sa s nimi spájali. Fanúšikovia jednej aj druhej strany sa na tom zvyčajne aspoň pobavia, keďže obe značky to štandardne robia kreatívnym spôsobom. Inak to nie je ani v prípade kontroverznej reklamy, ktorá sa spája s predstavením nového iPadu Pro s čipom M4.
O problematike reklamy, ktorú uviedol Apple na verejnosť, sme vás už informovali v našom nedávnom článku. Lis, ktorý zdemoloval viaceré produkty a mal symbolizovať ešte tenší iPad, vyvolal v ľuďoch zmiešané reakcie a k problematike sa vyjadrili aj viacerí umelci. Apple sa za reklamu ospravedlnil a uznal, že nešlo o najvhodnejšie video. Teraz však prichádza Samsung s reakciou, v rámci ktorej propaguje vlastné tablety.
Samsung zverejnil reklamu UnCrash
Juhokórejský gigant v rámci zverejnenia videa, ktoré propaguje sériu Galaxy Tab S9, reaguje na nedávne video s názvom Crush! od Applu. Samsung vlastné video nazval ako UnCrush, čím sa vysmieva Applu už len samotným názvom videa. Vo videu je možné vidieť ženu, ktorá prechádza prostredím s viacerými zničenými predmetmi. Nájde v ňom starú gitaru, ktorá nie je v dobrom stave, no zároveň má v poriadku a naladené struny. Vezme si ju do ruky a začne na ňu hrať, pričom noty má zobrazené v tablete Galaxy Tab S9.
Po chvíľke hry na gitaru sa na obrazovke zobrazí nápis Creativity cannot be crushed, v preklade teda Kreativita nemôže byť rozdrvená. Na konci videa možno vidieť práve reklamnú upútavku na Galaxy Tab S9 sériu tabletov, v ktorej sa nachádza aj Galaxy AI. Samsung touto reklamou využil pozornosť, ktorá sa uberá smerom k spoločnosti Apple a strhol ju na seba, resp. na svoje tablety.
Reklamnný súboj medzi Samsungom a Applom je prinajmenšom vtipný a nemá pôsobiť tak, aby vyvolával rozruch medzi fanúšikmi. Obe spoločnosti takto na seba v minulosti reagovali už viackrát, preto tento reklamný spot treba brať skôr ako vtip než ako dôvod k rozhorčeniu.
Zdroj: theverge.com
Prečítajte si aj:
Podobné články
Galaxy S26 Ultra nakoniec lepšie fotoaparáty neponúkne
Apple zlepšil iPad. Aktualizácia na iPadOS 26.1 vrátila žiadanú funkciu
MacBook bude ešte lacnejší. Budúci rok príde špeciálny model
Služba Apple TV+ dostala nový názov
Slovenská pošta testuje autonómne doručovanie. V Bratislave jazdí robot mAIka