Populárna sociálna sieť Instagram rozširuje svoj test do všetkých krajín.
Radikálna zmena má používateľom ukázať, že je dôležité zdieľať obsah pre jeho výpovednú hodnotu a nie kvôli počtu Páči sa mi to. Takisto by sa ľudia nemali hanbiť, poprípade trápiť pre ich nízky počet. Prekvapivou novinkou je však globálne rozšírenie testu. S informáciou prišiel portál TechCrunch.
Testovanie začalo pôvodne v Kanade, neskôr sa v júli prenieslo aj do Írska, Talianska, Japonska, Brazílie, Austrálie a na Nový Zéland. Len minulý týždeň Instagram informoval, že sa test rozšíri do Spojených štátov, o čom sme vás informovali v samostatnom článku. Teraz sa však zistilo, že testovanie už prebieha celosvetovo u malého percenta používateľov.
Influenceri to odteraz budú mať ťažšie, je teda otázne, ako sa k situácii postavia. Jedinou možnosťou zobrazenia počtu pre sponzorov bude tak snímka obrazovky. Test takisto môže dostatočne ovplyvniť aj počet falošných účtov.
Krok rozšírenia testu globálne, no v menšom objeme, je zrejme predzvesť skorého ukončenia zobrazovania počtu lajkov pre všetkých používateľov.
Zdroj náhľadovej fotografie: Instagram Press
Zdroj: TechCrunch
Prečítajte si aj:
Instagram chce kráčať po stopách TikTok: Videá majú byť ešte zábavnejšie