Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Súťaž CATAPULTUJ SVOJ SEN vchádza do druhého kola.

V tom prvom sa do 15. októbra 2017 mohli prihlasovať účastníci so zaujímavými projektami, nápadmi či snami, ktoré by radi zrealizovali s marketingovou a finančnou podporu vo výške do 5 000 eur. Po uzavretí prvého kola, bolo po odstránení duplicitných prihlášok zaregistrovaných viac než 200 projektov. Súťaž vstupuje do druhého kola, v ktorom bol zverejnený shortlist desiatich kandidátov, ktorí svoje projekty budú počas novembra prezentovať pred porotou.

Veľmi sa tešíme, že Slováci majú chuť na sebe pracovať a majú skutočne kreatívne sny, nápady alebo už rozpracované projekty, ktorým chýba marketingová či finančná podpora. Nás samotných prekvapilo obrovské množstvo zaujímavých projektov, ktoré boli prihlásené a priznám sa, že sa nám miestami ťažko rozhodovalo, ktoré z nich posunieme do užšieho výberu na osobnú prezentáciu,“ vysvetľuje Claudia Petöová, zástupca spoločnosti CAT na Slovensku a dodáva: „Všetkým, ktorý napísali čo i len riadok a snažili sa o získanie financií pre uskutočnenie svojho sna veľmi pekne ďakujeme a úprimne želáme, aby sa im ich sen podarilo splniť. Vybrať sme však mohli iba tie projekty, ktoré nám dávajú zmysel v spojení so značkou a sú, samozrejme, zrealizovateľné v našich podmienkach. Niektoré projekty však mali zaujímavú, dokonca až svetovú ideu, ktorá by bola vhodnejšia na širší trh s pomocou zaujímavého investora. V najbližších dňoch preto budeme odpisovať každému jednému registrovanému súťažiacemu a budeme sa mu, v prípade, že to bude v našich silách, snažiť pomôcť aspoň poradiť, ako sa so svojim projektom pohnúť ďalej,“ dodala Petöová.

Do súťaže CATAPULTUJ SVOJ SEN sa v priebehu septembra a októbra zapojilo presne 206 Slovákov, ktorý sa uchádzajú o finančnú a marketingovú pomoc. Desiati z nich postúpili do užšieho výberu, ktorý možno nájsť na webstránke www.catapultujsvojsen.sk. V druhom kole sa počas novembra stretnú so zástupcami spoločnosti CAT, aby predstavili svoj projekt osobne. „Bohatá účasť v súťaži nás príjemne prekvapila a som milo potešená, že Slováci sú kreatívni. Hoci na záver našej súťaže vyberieme iba jeden najlepší projekt, rada by som touto cestou apelovala aj na ostatné značky, ktoré investujú nemalé financie do marketingových či CSR aktivít. Bolo by skvelé, ak by sme viacerí vedeli pomôcť zrealizovať skutočne zaujímavé slovenské projekty, ktoré možno raz pohnú vecami nielen v našom regióne, ale i v celosvetovom meradle,“ dodala Claudia Petöová.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.