Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Záujem Slovákov o lokálne výrobky a služby je rastúcim trendom aj v oblasti zľavových portálov. Čoraz viac ľudí vyhľadáva unikátne miestne ponuky, najmä zo svojho regiónu a okolia. Hitom sú cukrárenské výrobky, víno, umelecké šperky, nábytok a aktuálne aj pivo z malých lokálnych pivovarov. Podľa zľavového portálu Zľavomat sú lokálne ponuky v centre záujmu najmä počas leta – ľudia majú viac času skúšať a spoznávať nové veci vo svojom okolí alebo na dovolenke.  

Pre rastúci záujem ľudí o lokálne výrobky a služby plánujeme spoluprácu so slovenskými výrobcami rozšíriť rôznymi tematickými kampaňami. Aktuálne najväčšiu časť našej ponuky domácich firiem tvoria zľavy v oblasti cestovania, gastroslužieb a nábytku. Spolupracujeme s desiatkami slovenských hotelov, reštaurácií či kozmetických salónov. Spomedzi slovenských výrobcov sú najobľúbenejšie bezkonkurenčné torty od cukrární Lagúna a Crème de la Crème, ktorých sme doteraz predali takmer 2 500,“ uviedol Aleš Mlátilík, riaditeľ najväčšieho zľavového portálu Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

Novinkou na podporu lokálnych výrobcov na Zľavomate je aktuálne tematická kampaň Pivná púť. Počas leta ľudia totiž častejšie posedávajú na terasách a doprajú si osvieženie v podobe piva alebo miešaných nápojov. Spotrebitelia môžu vďaka Pivnej púti ochutnať za výhodné ceny lokálne pivné špeciality ôsmich slovenských a dvoch českých malých pivovarov aj špeciálne pivné ponuky 30 barov a lokálnych krčmičiek po celom Slovensku.

„Slovensko, ale aj Česko sú vo výrobe piva skutočnými majstrami svojho remesla. Tento úžasný nápoj sa z našich končín vyváža do celého sveta. My sme však chceli vyzdvihnúť lokálnych výrobcov. Takých, čo majú svoje minipivárničky, v ktorých sa ukrývajú skutočné poklady, o ktorých možno normálny Slovák ani len netuší. Vďaka Pivnej púti sa náš zákazník môže stretnúť s takými značkami ako Trogár, Wywar, Bakalář či české Rožnovské. Na druhej strane sme chceli aj podporiť lokálny predaj, ktorý je pre zachovanie týchto pivovarov veľmi dôležitý. Napríklad bratislavskému pubu Zámocký pivovar sme pomohli za týždeň predať viac ako 2 000 litrov pivného moku. Sme radi, že ľudia majú o kampaň obrovský záujem, ktorý prekonal naše očakávania,“ doplnil Aleš Mlátilík.

Najobľúbenejšie domáce ponuky na Zľavomate:

  • zľava do siete športových obchodov Exisport
  • ochutnávka vín Matyšák a Movino
  • nábytok od Važo nábytok, Hilkovič, Indeco, WE-TEC
  • potraviny – klobásy z mangalice, ručne robené čokolády, domáce cheescake a torty
  • posteľné obliečky, koberce

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.