Cieľom kampane je posunúť vnímanie značky a získať kompetenciu pre segment B2B. Televízny spot nasadzuje Slovenská sporiteľňa 1. mája a je súčasťou kampane, ktorá začala v online a printoch už v polovici marca úspešnými príbehmi firemných klientov banky – Vesela paradajka, Voltia a Vajda group.
„Klienti nás inšpirujú svojimi úspešnými príbehmi. Novým televíznym spotom pokračujeme v posilňovaní pozicioningu banky ako inovatívneho a zodpovedného lídra, ktorý verí ľuďom, ideám a podnikaniu. Tiež chceme ukázať, že Slovenská sporiteľňa je banka pre život a podnikanie. Myslíme si, že moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria a banku, ktorá verí im,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Firmám podnikajúcim na Slovensku sa snaží Slovenská sporiteľňa zjednodušovať cestu k úspechu aj vďaka benefitom, ktoré komunikuje v kampani – najspoľahlivejším elektronickým bankovníctvom Business24, rýchlym posudzovaním a schvaľovaním úverov a profesionálnymi poradcami.
„Pokiaľ ide o podnikanie, neustále nás bombardujú rôzne sucess stories o tých, ktorí v biznise uspeli a zbohatli. Toto pozlátko je však len vrchol ľadovca a úspechu predchádza množstvo prebdetých nocí, vypitých káv, potu a niekedy aj sĺz. V našom novom spote preto oslavujeme celý ten náročný proces, ktorý predchádza úspechu a vieru podnikateľa vo svoje vlastné schopnosti a vízie,“ povedala Eva Myjavcová, copywriterka agentúry Zaraguza, ktorá kampaň pre banku pripravila.
Slovenskej sporiteľni záleží na prosperite Slovenska, a práve firmy sú toho dôležitou súčasťou. Vo firemnom bankovníctve sa sporiteľni darí rásť vo firemných úveroch, faktoringu, lizingu a tiež prinášať moderné digitálne služby. Predovšetkým sa banke darí dosahovať historicky najlepšie výsledky v spokojnosti firemných klientov na trhu. Aktuálne svoj brand posilnila aj integráciou spoločnosti S Slovensko do banky a potvrdila tým svoju stratégiu poskytovať širokú paletu finančných služieb pod jednou strechou. Ako jedna z mála bánk sa zameriava aj na začínajúcich podnikateľov, vďaka jej programu Krok za krokom ju zaradil SAPIE (The Slovak Alliance for Innovation Economy) na mapu najväčších slovenských inovátorov. Slovenská sporiteľňa tiež rozbieha partnerstvo s bratislavským Impact Hubom, s ktorým spolupracuje na troch programoch. Patrí sem TARGET na podporu sociálnej ekonomiky, akceleračný program Uplift pre mestské inovácie a program venujúci sa ženám podnikateľkám.
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Katarína Kaššová, Anton Tököly
režisér: Tomáš Řehořek
kamera: Juraj Chlpík
produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
producent: Ivan Hulík
produkcia: Michal Gögh, Anička Javorská
postprodukcia: Ekran
strih: Marek Královský
hudba: Leo Justi & Brazzabelle – Swipe It Off (feat. Zanillya)