V minulosti s podobnými funkciami už Snapchat pracoval.
Snapchat najnovšie dokáže rozoznať rôzne objekty na fotkách a navrhnúť tak vhodný filter, prípadne slogan. Ak teda používateľ odfotí napríklad jedlo, tak mu aplikácia navrhne rôzne slogany a texty súvisiace s jedlom. Spoločnosť potvrdila túto novinku pre Mashable minulý týždeň a filtre by tak mali v súčasnej dobe už fungovať u väčšiny používateľov.
Spoločnosť do svojej aplikácie integrovala podobný algoritmus už v minulosti, keď sa snažila rozoznať objekty a udalosti v príbehoch, ktoré používatelia nahrali. Technológia rozoznávania objektov na fotkách je teraz rýchlejšia a presnejšia a dá sa teda očakávať, že na základe zistených informácií bude Snapchat lepšie optimalizovať reklamu.
Aplikáciu Snapchat si môžete bezplatne stiahnuť z obchodu Google Play alebo App Storu
Zdroj: The Verge