Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

S ohľadom na životné prostredie sú niektoré panely stánku Sony vyrobené z materiálu „Original Blended Material“, papierového kompozitu vyvinutého spoločnosťou Sony.

„Original Blended Material“ je ekologický papierový materiál vyrobený z bambusu, cukrovej trstiny a recyklovaného papiera, ktorého pôvod je presne daný. Spoločnosť Sony sa okrem zníženia produkcie odpadu snaží redukovať dopad na životné prostredie opätovným používaním závesov z iných akcií a využívaním materiálov z požičovní na stavbu stánkov.

To najzaujímavejšie zo stánku Sony v Las Vegas:

Pre kreatívcov

STAR SPHERE je projekt, ktorého cieľom je priblížiť vesmír a objaviť „vesmírnu perspektívu“, ktorá poskytne príležitosť premýšľať o globálnom životnom prostredí a sociálnych otázkach. Sony vysavuje „Space Shooting Lab“, experimentálny simulátor, predstavujúci „miesto“ pre zážitkové nakrúcanie vo vesmíre, ktoré chce STAR SPHERE v budúcnosti ponúkať. Tiež je možné si prezrieť maketu diaľkovo ovládaného nanosatelitu „EYE“ vybaveného kamerovým zariadením Sony, ktorý bol 2. januára 2023 vypustený a má schopnosť snímať z vesmíru.

Technológie pre tvorcov

Sony podporuje širokú škálu tvorivých aktivít, aby sa priblížila rôznym komunitám, od špičkových tvorcov až po budúcich tvorcov. V tomto stánku je možné si pozrieť rozsiahle riešenia pre produkciu obrazu, vrátane digitálnych filmových kamier, ako je VENICE 2, fullframových bezzrkadloviek radu Alpha, vlogovacích fotoaparátov, profesionálneho dronu Airpeak, smartfónov Xperia a Creators‘ Cloud, cloudovej platformy pre uchovanie mediálnej produkcie. Okrem toho spoločnosť Sony ponúka vysoko kvalitnú produkciu zvukového obsahu prostredníctvom mikrofónov a slúchadiel pre profesionálov i amatérskych tvorcov.

Rozširovanie virtuálneho a fyzického potenciálu

Sony spoločne s futbalovým klubom Manchester City z anglickej Premier League testuje koncept, ktorého cieľom je vytvorenie novej generácie online komunít fanúšikov. V pláne je ich zapojenie pomocou kombinácie fyzického a virtuálneho prostredia, ktoré nadchne a zaujme existujúcu aj novú generáciu športových fanúšikov. V stánku si návštevníci môžu vyskúšať obsah vo virtuálnej realite, ako by sa nachádzali na štadióne Etihad, domovskom štadióne Manchester City. Fanúšikovia môžu vyjadriť svoje pocity a vášeň pre tím vytvorením vlastných prispôsobiteľných avatarov na svojich smartfónoch a v budúcnosti sa okrem prístupu k rôznym službám pre intenzívnejší zážitok spojiť s miliónmi fanúšikov na celom svete.

Nové zážitky športových fanúšikov vytvorené na základe živých športových dát

Táto expozícia prevádza návštevníkov po ceste vedúcej od získavania herných dát zo skutočných zápasov až po vytváranie virtuálneho obsahu v reálnom čase a jeho ponúkanie na rôznych platformách. Množstvo technológií od spoločnosti Hawk-Eye Innovations, Beyond Sports a Pulselive predstaví schopnosť skupiny skutočne revolučným spôsobom zachytávať, vizualizovať, poskytovať a vytvárať interaktívne dáta zo živých akcií a prinášať ich fanúšikom.

Portable Volumetric Capture

Tento exponát predstavuje prototyp nového systému s nízkou latenciou, ktorý dokáže zachytiť a distribuovať animované 3D rekonštrukcie osôb, objektov a priestorov na ľubovoľnom mieste.
Systém vyžaduje iba sedem snímacích senzorov, čo umožňuje jeho rýchle zostavenie kdekoľvek a zriadenie živej distribúcii 3D videa. Stánok umožňuje návštevníkom pozrieť si 360-stupňový pohľad na hráčov Manchester City a divákov zobrazených v 3D virtuálnom svete prostredníctvom tabletov a displejov Spatial Reality od spoločnosti Sony.

Spatial Reality Display: Nový prototyp s veľkou 27-palcovou obrazovkou

Spoločnosť Sony predstavuje prototyp 27″ displeja Spatial Reality Display (SR Display), ktorý reprodukuje reálny svet pomocou 3D priestorových obrazov. Väčšia obrazovka umožňuje zobrazovať objekty v životnej veľkosti, takže je možné lekárske snímky a návrhy výrobkov znázorňovať realistickejšie. V stánku reprodukuje SR Display vo virtuálnom priestore 3D obsah počítačovej grafiky v rôznych oblastiach, ako sú point cloud dáta používané vo VR (virtuálnej realite) a AR (rozšírenej realite), rovnako ako architektúra a počítačom podporované navrhovanie (CAD). Okrem toho sú v systéme SR Display reprodukované virtuálne postavy ako nový štýl zábavy.

Previzualizácia Powered by „mocopi“

Technológia previzualizácie sa predstaví prostredníctvom mobilného zariadenia na snímanie pohybu „mocopi“ od spoločnosti Sony, ktoré tvorcom umožňuje kontrolovať prácu kamery a pozície postáv pomocou strihu VFX* v predprodukčnej fáze. CG model sa zobrazuje na monitore, ktorý je v reálnom čase synchronizovaný s pohybom vystupujúceho modelu, ktorý má na sebe zariadenie „mocopi“. Táto technológia prispieva k zefektívneniu výrobného procesu a umožňuje tvorcom simulovať produkciu v ranej fáze, čím sa zvyšuje kvalita ich práce.

  • Vizuálne efekty: proces vo filmovej a videoprodukčnej tvorbe, pri ktorom sa vytvárajú obrazy alebo sa s nimi manipuluje mimo hrané nakrúcanie.

PlayStationVR2 a PlayStation 5

Spoločnosť Sony predstaví PlayStation®VR2 (PS VR2), headset pre virtuálnu realitu novej generácie pre PlayStation®5 (PS5™), ktoré prinášajú pohlcujúci herný zážitok ako nikdy predtým. PS VR2 má niektoré kľúčové funkcie, ktoré sú realizované prostredníctvom technológie PS VR2 Sense, ako je spätná väzba náhlavnej súpravy, sledovanie očí, 3D zvuk a adaptívne spúšte, rovnako ako haptická spätná väzba ovládača PS VR2 Sense™ Controller. Vybrané hry pre PS VR2 a PS5 budú pripravené na vyskúšanie, rovnako ako príslušenstvo pre PS5, ktoré bude v stánku vystavené.

Zdokonaľovanie zážitku z mobility

Na stánku sú vystavované nové prototypy vozidiel spoločnosti Sony Honda Mobility, ktorej cieľom je „Posunúť ľudí vpred prostredníctvom snahy o inovácie a rôznorodé inšpirácie“.

Značky: