Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť SATRO s.r.o. v poslednom období zaregistrovala dopyty a telefonáty od svojich zákazníkov, ktorí chceli ukončiť platnú zmluvu, pretože dostali informáciu od konkurenčného operátora, že je to možné a nebudú penalizovaní.

„Keďže s podobnou situáciou sme nestretli po prvý raz, rozhodli sme sa v piatok, 16. augusta 2019 podať trestné oznámenie na OR PZ Topoľčany, pre nekalé obchodné praktiky“, povedal Marek Michalík, marketingový manažér spoločnosti SATRO s.ro. a pokračoval: „Máme informácie , že obchodní zástupcovia konkurenčnej spoločnosti navštevujú našich zákazníkov a neférovými praktikami ich uvádzajú do omylu. Niektorí zákazníci v domnení, že budú testovať ich službu bezplatne, podpíšu zmluvu a následne sú zmluvne zaviazaní platiť obe služby súčasne, čím môžu prísť aj o stovky eur.“

Spoločnosť SATRO s.r.o. považuje tieto kroky konkurenčných spoločností za neetické a podľa nej sú v rozpore so zásadami poctivého obchodného styku. Celú vzniknutú situáciu pozorne sleduje a na základe spätnej väzby od samotných zákazníkov, spoločnosť podnikla príslušné právne kroky, tak ako to bolo aj v minulosti.

„Zákazníkov sme vyzvali emailovou aj telefonickou formou, aby nás kontaktovali na telefónnom čísle 0907979258 v prípade, že sa stretli s podobným návrhom“, konštatuje Marek Michalík zo spoločnosti SATRO s.r.o.
SATRO s.r.o. upozorňuje svojich zákazníkov, aby sa pred podpísaním akéhokoľvek dokumentu s konkurenčným operátorom, najskôr informovali v spoločnosti SATRO s.r.o. o ich aktuálnych zmluvných
podmienkach. Tak sa môžu vyhnúť zbytočným dvojitým poplatkom.

Značky: