Tatra banka prináša ďalšiu novinku, ktorá prispieva k väčšiemu komfortu klientov. Už nie je potrebné, aby sa pri vydaní nového občianskeho preukazu ponáhľali do banky oznámiť aktualizované údaje. Tatra banka zabezpečí aktualizáciu automaticky na základe informácií z Evidencie občianskych preukazov.
Zmysluplné inovácie pre väčší komfort klientov
Prísľubom značky Tatra banka je byť lídrom v inováciách a klientom pravidelne prinášať užitočné novinky, ktoré im zjednodušia život. Dôkazom toho je napríklad možnosť otvoriť si účet úplne bez návštevy pobočky alebo si zobrať úver z pohodlia domova. Tatra banka sa snaží komfort klientov neustále zvyšovať aj ďalší službami. K týmto iniciatívam pribudla automatická aktualizácia údajov pri zmene občianskeho preukazu.Tatra banka má inovácie vo svojej DNA, čo potvrdzuje aj ocenenie Smart Banka 2023. Mobilná aplikácia Tatra banka získala nielen najvyššiu hodnotu SmartBanka INDEXu, ale aj obhájila Cenu sympatie. Až 47,11 % hlasujúcich v ankete uviedlo, že máme najlepšiu bankovú aplikáciu.
Ušetríme čas 60 000 klientom ročne
60 000 klientov ročne požiada v banke o zmenu osobných údajov z dôvodu vydania nového občianskeho preukazu. Od apríla už takéto žiadosti o zmenu nebudú potrebné. Namiesto klientov automaticky aktualizujeme vybrané osobné údaje. V bankových systémoch zaevidujeme napríklad nové číslo občianskeho preukazu, dátum vydania a exspirácie dokladu, informácie o titule, mene a priezvisku, alebo adresu trvalého pobytu
„V Tatra banke neustále premýšľame nad tým, ako klientom priniesť inovácie, ktoré majú zmysel a zvyšujú ich komfort. Som rád, že do tejto skupiny pridávame aj automatickú aktualizáciu zmenených údajov z občianskeho preukazu. Klientom tak šetríme jednu z najvzácnejších vecí – čas,“ hovorí Peter Matúš, člen predstavenstva pre retailové bankovníctvo.
Digitalizácia, ktorá šetrí čas
Vznik novinky, ktorú prinášame, umožnila stratégia digitálnej transformácie Slovenska. Vďaka legislatívnym zmenám sú údaje z Evidencie občianskych preukazov prístupné aj bankám. Tatra banka ako jedna z prvých bánk na Slovensku vyvinula riešenie, ktoré zabezpečuje automatickú aktualizáciu vybraných údajov v systémoch banky. Vďaka tejto inovácií tak klienti nemusia tráviť čas oznámením zmeny údajov v banke, ale ho môžu využiť na aktivity, ktoré im prinášajú väčší úžitok