Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Zvyšujeme dostupnosť a udržateľnosť donášky potravín.

Od nášho uvedenia na trh v Toronte takmer pred 4 rokmi bola zákazníkom doručená viac ako 1 miliarda objednávok v 36 krajinách a vo viac ako 500 mestách. Vieme, že vytvorenie skvelého zážitku z Uber Eats pre každého si vyžaduje ešte veľa práce.

Objednávanie s ohľadom na alergie

Ak ste jedným z miliónov ľudí po celom svete žijúcich s potravinovou alergiou, je pravdepodobné, že tento fakt musíte brať každý deň do úvahy. V skutočnosti je tiež veľmi pravdepodobné, že ste sa nie raz museli vzdať svojho zážitku z jedla.

Preto sme veľmi radi, že môžeme predstaviť filtre, ktoré berú do úvahy alergie – novú funkciu, ktorú v najbližších týždňoch zavedieme na celom svete, aby sme ľuďom s alergiami alebo dietetickými obmedzeniami zjednodušili objednávanie cez Uber Eats. Ako to funguje:

  • Môžete si vyfiltrovať a nájsť reštaurácie, ktoré prihliadajú na alergie.
  • Pri výbere jedla môžete do týchto reštaurácií prostredníctvom aplikácie jednoducho nahlásiť svoje alergie a stravovacie obmedzenia.
  • Ak reštaurácia nedokáže vyhovieť vašej žiadosti, môže vám poslať správu a poskytnúť možnosť objednať si inú alternatívu, ktorá vašim potrebám vyhovuje.

Sme veľmi radi, že vám môžeme uľahčiť nájdenie toho, čo hľadáte na Uber Eats, a aj ďalej sa sústreďujeme na vytváranie ďalších funkcií riešiacich problémy dôležité pre komunity, ktorým slúžime.

Voliteľnosť donášky riadu

Všetci sa musíme zapojiť do obmedzovania používania plastov. Výskum totiž ukazuje, že jednorazové plasty poškodzujú životné prostredie narúšaním produktivity prírodných systémov ako sú naše oceány a upchávajú mestskú infraštruktúru. Ak bude súčasný trend v používaní plastov pokračovať, ďalšia štúdia odhaduje, že do roku 2050 plastový odpad v oceáne preváži ryby.

Dnes robíme krok vpred, aby sme pomohli znížiť množstvo plastového odpadu.

Od budúceho mesiaca si budete v Uber Eats musieť vyžiadať slamky, riad a iné servírovacie predmety pri zadávaní objednávky. Reštaurácie ich už nebudú pribaľovať automaticky.

Vieme, že toto je len prvý krok k zníženiu množstva plastového odpadu, ale sme nadšení, že máme príležitosť viac premýšľať o tom, čo môžeme robiť lepšie pre našu planétu aj pri vplyve donášky potravín po celom svete.

Značky: