Technologickú spoločnosť Uber v Českej a Slovenskej republike vedie nový generálny riaditeľ Tomáš Peťovský (32). Jeho úlohou bude nielen zabezpečiť hladké fungovanie služby z pohľadu užívateľov, ale najmä zaistiť ďalší rozvoj a rast spoločnosti, prehĺbiť spoluprácu a dialóg s obchodnými partnermi, odbornými organizáciami a verejnou správou. Tomáš Peťovský do Uberu prichádza zo spoločnosti Google, kde pôsobil šesť rokov na vedúcich obchodných pozíciách so špecializáciou na klientov z oblasti maloobchodu, automobilového priemyslu a financií.

„Mojou víziou je „Váš Uber pre každý deň,“ teda aby bol Uber pre všetkých, ktorí sa potrebujú dostať z bodu A do bodu B prirodzenou a zároveň prvou voľbou, rovnako ako keď pri hľadaní na internete automaticky využívame službu Google,“ vysvetlil nový generálny riaditeľ Uberu pre Česko a Slovensko Tomáš Peťovský, ktorý sám seba označuje za technologického nadšenca.

„Česko a Slovensko sú pre Uber jednými z najdôležitejších trhov v regióne strednej a východnej Európy. Na príklade Uberu obyvatelia Prahy a Bratislavy jasne ukázali, že oceňujú inovatívne riešenia a dokážu si ich rýchlo osvojiť. Uber im priniesol novú možnosť ako sa môžu po meste pohybovať bezpečne a pohodlne. Ruka v ruke s neustále rastúcim dopytom by som chcel na oba trhy priniesť v rámci platformy Uber ďalšie nové zaujímavé riešenia,“ dodal Peťovský.

Tomáš Peťovský pracoval od roku 2009 v Európskej centrále Google v Írsku, kde mal ako Senior Associate na starosti predaj produktov, konzultačné služby klientom a reklamnú politiku v regióne strednej a východnej Európy. V roku 2012 sa vrátil na  Slovensko na pozíciu Industry Manager, na ktorej sa okrem iného podieľal na vybudovaní obchodných vzťahov Google so šiestimi z desiatich najväčších klientov v krajine a poskytoval poradenstvo v oblasti marketingu a on-line predaja. Tomáš Peťovský absolvoval magisterské štúdium na Vysokej škole ekonomickej v Prahe a MBA program na prestížnej manažérskej škole INSEAD v Singapure a Francúzsku. Medzi jeho koníčky patrí cestovanie (navštívil už 45 krajín na piatich kontinentoch), šport (lyžovanie, beh, fitness) a čítanie (predovšetkým autobiografie zo športového prostredia).

Značky: