Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Taxi aplikácia Liftago, ktorá pred pár mesiacmi úspešne vstúpila na slovenský trh, získava nových klientov v oboch krajinách najmä netradičnými marketingovými nástrojmi napríklad počas volieb, na Deň žien či Valentína.

Špeciálne aktivity start-upu sú finančne nenáročné, oslovujú však státisíce ľudí.

„Okrem reklamných kampaní sa nám najviac osvedčila podpora vodičov  – spokojní taxikári nám totiž robia najlepší marketing. Až polovica ľudí totiž začala používať taxi aplikáciu Liftago na odporučenie priateľov, ktorí si pochvaľovali slušnosť a profesionalitu vodičov,“ prezradil Tomáš Sroka, Country manager Liftaga pre Slovensko.

Podľa neho za spokojnosťou vodičov sú nielen férovo nastavené podmienky spolupráce, ale aj ich podpora a rovnako aj špeciálne akcie na spríjemnenie jazdy zákazníkom. „Najlepšie hodnoteným vodičom dávame drobné darčeky a prekvapenia pre zákazníkov, ako napríklad čokoládové bonbóny, energetické nápoje či tyčinky. Taxikári tak po jazde obdarujú tisícky prekvapených zákazníkov napríklad pred Vianocami, na Valentína, Deň žien alebo len tak. Počas kampaní si zákazníci môžu cez Liftago objednať aj špeciálne vozidlá ako napríklad hasičské auto v sparnom lete či ekologický luxusný elektromobil Tesla Model S. Veľkej obľube sa tešia špeciálne zľavy na jazdy. Aktuálne pripravujeme zľavu pre našich zákazníkov,  ktorí pôjdu voliť alebo zapiť výsledky volieb počas soboty 5. marca. Chceme tak podporiť účasť ľudí na voľbách,“ prezradil Dušan Šimonovič, marketingový riaditeľ Liftaga pre Slovensko.

Liftago špeciálne akcie neoznamuje s predstihom, stavia na efekt prekvapenia. Z akcií úspešný start-up zväčša vytvorí zaujímavé video s autentickými reakciami ľudí, ktoré sa stávajú hitom na sociálnej sieti. Napríklad video s hasičským autom si prezrelo vyše 150-tisíc ľudí.

Značky: