Začal sa tretí ročník súťaže BLOGER ROKA 2017.
Do 30. apríla prebieha nominovanie blogov a hlasovanie, do ktorého sa môže zapojiť široká verejnosť. Ak máte svoj obľúbený blog, nominujte ho. Zahlasujte za svojho obľúbeného influencera.
Cieľom súťaže je prostredníctvom verejných nominácií, hlasovania verejnosti, divokej karty a posúdením odbornej poroty ohodnotiť aktívne tvoriacich slovenských blogerov a youtuberov za uplynulý rok.
Jana Malaga, CEO, Content agency: „Na tento ročník sme sa veľmi dobre pripravili. Predchádzala tomu detailná marketingová stratégia, ktorá vyprofilovala a zdokonalila nielen túto súťaž, ale tiež aktivity, ktoré sú pred, počas a po súťaži cielené tak, aby sa slovenská blogerská scéna rozvíjala a kvalitatívne rástla.“
Súťaž BLOGER ROKA 2017 má 10 kategórií. Pričom každý bloger sa môže nominovať iba do jednej z nich. Okrem ocenenia v 10 kategóriách budú blogeri bojovať aj o špeciálnu cenu Najlepší WordPress blog 2017. Výsledky tretieho ročníka súťaže budú oznámené 2. júna 2017 v Refinery Gallery.
Vyhlasovateľom tretieho ročníka súťaže BLOGER ROKA 2017 je agentúra Content agency. Súťaž sa realizuje vďaka týmto blogger friendly značkám: 26House, CEWE, Demänovka, Effectix.com, Europa 2, Gemerka, Mary Kay, Mecom, Melina, MINI Cooper, Panta Rhei, TOUS, Union poisťovňa, Webglobe – Yegon, Webikon.
Kompletné pravidlá súťaže BLOGER ROKA 2017 sú zverejnené na stránke súťaže www.blogerroka.sk. Všetky informácie o súťaži budú priebežne zverejňované v rámci FB eventu.