Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Čoraz viac ľudí si kupuje letnú dovolenku počas prestávky v práci alebo z pohodlia domova online.

Dôvodom je nielen šetrenie času, ale aj výhodnejšia cena a širšia ponuka. „Pri výbere dovolenky online existujú dve veľké skupiny ľudí – spontánni cestovatelia, ktorí nakupujú na poslednú chvíľu, a plánovači. Tí si chcú, resp. musia letné cestovanie presne naplánovať kvôli deťom či firemným dovolenkám. Obom skupinám sme chceli vyjsť v ústrety, a preto si zákazníci Zľavomatu môžu od júna rezervovať pobyt priamo na konkrétny termín,“ uviedol Štefan Miho, marketingový riaditeľ inšpiračného portálu Zľavomat.sk.

Cieľom inšpiračného portálu je stať sa jednotkou v ubytovacích a rezervačných online službách na českom aj slovenskom trhu. Zľavomat postupne prepája ponuky na svojej stránke priamo na rezervačné systémy hotelov. Desaťtisíce zákazníkov tak nebudú musieť po zakúpení voucher kontaktovať hotel kvôli rezervácii konkrétneho dátumu. Kupovanie dovolenky na Zľavomat.sk sa tak pre zákazníkov zrýchli a zjednoduší.

Nový spôsob odstráni bariéru medzi hotelierom a zákazníkom, zároveň online rezervácie odľahčia aj pracovníkov hotelových recepcií, ktorí sa budú môcť viac venovať klientom. Hotely nebudú musieť držať ani voľné miesta špeciálne pre portál, ale budú môcť práve naopak vykryť výpadky na poslednú chvíľu. „Zatiaľ sme prepojení s desiatkami hotelov, počas leta sa bude online rezervácia termínov postupne rozširovať do ďalších ubytovacích zariadení,“ dodal Štefan Miho. Podľa neho nový rezervačný systém ceny pobytov neovplyvní. Navyše ponuky s otvorenými termínmi zostanú aj naďalej v ponuke portálu, patria totiž k obľúbeným darčekom.

„Záujem o cestovanie rastie medziročne o 15 % a očakávame, že online rezervačný systém tento segment ešte viac posilní. Tento rok ľudia začali letné dovolenky nakupovať intenzívne už začiatkom mája. Podľa aktuálneho predaja môžeme odhadnúť, že bude pokračovať trend z vlaňajška a Slováci budú preferovať domáce destinácie. Kvôli zložitej geopolitickej situácii množstvo ľudí začalo spoznávať aj zaujímavé destinácie na Slovensku či v okolitých krajinách. A očakávame, že tento trend bude pokračovať aj toto leto,“ doplnil Štefan Miho. Na Zľavomate si vlani kúpili zákazníci dovolenky za vyše 12 miliónov eur, pričom priemerná cena pobytu sa pohybuje okolo 163 eur.

Zľavomat.sk nedávno oslávil 6 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Za túto dobu sa pretransformoval zo zľavového portálu s vysokými percentuálnymi zľavami na inšpiračný portál na zážitky, cestovanie a darčeky, ktorý sa zameriava na kvalitu a šírku ponuky, inšpirácie a pohodlný smart nákup.  Za rok 2016 prekročil obrat Zľavomatu hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho histórii.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.