Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Jeden z najväčších vyhľadávačov letov a predajcov leteniek na svete Kiwi.com obohacuje svoju mobilnú aplikáciu o sekciu s turistickým obsahom.

Svojim zákazníkom tak okrem zaistenia dopravy teraz pomáha aj s plánovaním dovolenky. Dáta, ktoré má Kiwi.com od spoločnosti Sygic Travel obsahujú turistickú mapu, 20 miliónov výletných miest, 2 milióny hotelov a 70 tisíc prehliadok a vstupeniek. Turistický obsah konkrétnej destinácie sa ľuďom zobrazí v aplikáciách Android a iOS po zakúpení letenky.

„Letecké spoločnosti, ale aj ostatní dopravcovia, sa dnes často obzerajú po tom, ako poskytnúť svojim zákazníkom viac než len jednorazový nákup letenky alebo lístka na dopravný prostriedok. Chcú, aby sa k nim ľudia vracali pre ďalšie informácie alebo služby. Preto sa do toho Kiwi.com pustilo a spolupráca so Sygic Travel je teda logickým krokom. Dáta, ktoré poskytuje Kiwi.com sú preverené niekoľkými miliónmi cestovateľov a náš obsahový tím ich udržuje neustále aktuálne. Pri najobľúbenejších turistických miestach si tak ľudia zobrazia fotky, podrobný opis, ale aj otváracie hodiny, vstupné a kontakty“ uvádza Barbora Nevosádová, vedúca biznis oddelenia Sygic Travel.

Cieľom Kiwi.com je stať sa celosvetovo najväčšou online cestovnou agentúrou, ktorá poskytuje svojim zákazníkom všetko, čo potrebujú. Spoločne s vlastnou technológiou a zákazníckym servisom 24/7 sú dáta pre plánovanie ciest od Sygic Travel jednou z mnohých súčastí, ktoré v Kiwi.com spúšťame. Chceme týmto krokom zľahčiť a spríjemniť cesty našich zákazníkov,“ vysvetľuje Michaela Plesníková, vedúca oddelenia Ancillary Partnerships v Kiwi.com.

Česká spoločnosť Kiwi.com sa v posledných rokoch rozrástla na jeden z najväčších a najpopulárnejších vyhľadávačov letov a predajcov leteniek na svete s denným obratom presahujúcim 2,5 milióna eur.

Spoločnosť Sygic Travel, ktorá pomáha ľuďom plánovať cestovné itineráre už od roku 2011 ponúkla svoje dáta a nástroje ostatným spoločnostiam v cestovnom ruchu v júli tohto roku. Firmy ich môžu využiť napríklad k tvorbe cestovných sprievodcov, alebo k zobrazovaniu obľúbených miest na mape akýchkoľvek destinácií. Možností, ako využiť Sygic Travel SDK alebo White Label je mnoho, či už v mobilných aplikáciách, alebo na webových stránkach.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.