Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hneď po spustení TV kampane, ktorá debutovala 1. októbra, si nové SUV Citroën C3 Aircross pripísalo v Európe už 9 000 objednávok, pričom 6 000 bolo z Francúzska.

Ide o vynikajúci štart, ktorý potvrdzuje, že nové SUV značky Citroën je schopné zaujať svojimi schopnosťami!

Nový model Citroën C3 Aircross sa tento mesiac dostal do predajnej siete, pričom ho od 1. októbra sprevádza originálna TV kampaň. Aj vďaka nej sa predaje začínajú s veľkým predajným úspechom. Od začiatku októbra si vozidllo v Európe objednalo 9 000 záujemcov, pričom až 6 000 ich pochádza z Francúzska! Ide o úspech, ktorý stavia novinku na druhé miesto v predajoch značky, hneď za nový model C3 (objednávky európskych zákazníkov od začiatku októbra).
Tento výkon podčiarkuje dynamický nástup novej modelovej ofenzívy značky Citroën.

Na úspechu nového modelu Citroën C3 Aircross sa podieľajú výrazný dizajn so širokými možnosťami individualizácie, výnimočná variabilita v rámci segmentu ako aj 12 asistenčných systémov:

  • Viac ako 50 % objednávok bolo s najvyššou verziou výbavy (Shine)
  • 55 % objednávok bolo s jednou zo 4 príplatkových verzií interiéru
  • 20 % objednávok bolo s dvojfarebnou strechou a 15 % s balíkom Packs Color (farebné prvky na strešných nosičoch, krytoch vonkajších spätných zrkadiel, dekorácie na karosérii a farebné prvky okolo svetlometov)

Nové kompaktné SUV C3 Aircross sa najnovšie dostalo aj medzi 6 finalistov európskej ankety AUTOBEST 2018.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.