Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ČSOB na jar spustila kampaň na hypotéku s názvom Hypotéka so SmartHome. Na kreatívu kampane, ktorú vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi, dokonale nadviazala PR agentúra Dynamic Relations so svojim imageovým konceptom „Harmónia“.

Produktová propozícia aktuálnej kampane ČSOB na hypotéku spočíva v benefite – službe Magenta SmartHome od spoločnosti Telekom, ktorú záujemca získa k hypotéke od ČSOB bezplatne na celý rok, a to vrátane inštalácie a dverového senzora nad rámec základného balíka služieb. Vďaka tejto technológii môžu klienti cez mobilné zariadenie ovládať nielen svoju hypotéku, ale aj svoj domov. „Úlohou pre PR agentúru bolo nadviazať na vytvorenú kreatívu a priniesť návrh, ktorý by prispel k vnímaniu brandu ČSOB ako banky sledujúcej trendy v bývaní a prinášajúcej užitočné riešenia pre klientov,“ hovorí Juraj Štefanovič, PR špecialista ČSOB.

Vybraný koncept vzišiel zo spolupráce PR agentúry Dynamic Relations a agentúry Zone Media. Jeho idea reflektovala na kreatívu MUW Saatchi & Saatchi s názvom Dokonalé prepojenie. „Pri návrhu pre klienta sme vychádzali z lightmotívu, že ovládať spotrebiče, svetlo a kúrenie v dome prostredníctvom smart zariadenia je skvelé, pretože dom cíti a myslí ako jeho majiteľ. Skrátka, je so svojim domovom v dokonalej harmónii“, zhodnotil návrh Karol Wolf, managing director PR agentúry Dynamic Relations.

Imageový PR koncept Harmónia je založený na digitálnom riešení – microsite http://harmonia.csob.sk/, ktorú tvorí 3D vizualizácia domu. Návštevník si na stránke môže vyskúšať, aké je to byť so svojim domovom harmonicky prepojený, a to vytvorením vlastnej melódie prostredníctvom ľubovoľnej kombinácie zvukov domácnosti. So skomponovanými tónmi sa navyše môže zapojiť do súťaže o ceny, ktoré súvisia s ovládaním svojho domova, resp. s hudbou/harmóniou domova.

Skvelo zohratí

O zvuky domácnosti, ktoré sú súčasťou microsite http://harmonia.csob.sk/, sa postaral Martin Jaňák z agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Skvelým zohraním je fakt, že tento autor, známy aj pod prezývkou „L Plus, bol autorom hudby televízneho spotu ČSOB k Hypotéke so SmartHome. Po technickej stránke microsite http://harmonia.csob.sk/ pripravila taktiež agentúra Zone Media.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.