Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Cezhraničný e-commerce predstavuje ohromný potenciál pre ďalší rast väčšiny internetových obchodov. Čoraz viac spotrebiteľov nakupuje online, pričom hranice už nie sú prekážkou.

Vedeli ste, že ročný nárast cezhraničného ecommerce v Európe predstavuje 25%, pričom výnosy z medzinárodného predaja  predstavujú až polovicu výnosov z predaja na domácom trhu? „Ak máte e-shop a stojíte pred rozhodnutím, či expandovať  do zahraničia, odporúčal by som vám napríklad začať s biznisom v okolitých krajinách,“ radí Andrej Hozlár, výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko. „Online trhy štátov strednej a východnej Európy skrývajú v sebe obrovský potenciál pre expanziu slovenských eshopov.“  Svoje produkty môžete ponúknuť až 110 miliónom spotrebiteľov, pričom 50 miliónov  z nich nakupuje online.

Okrem našich susedov  – Česka, Rakúska, Poľska a Maďarska  sú podľa prepravnej spoločnosti DHL  Parcel pre biznis zaujímavé aj krajiny Slovinsko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko a pobaltské štáty, kde si objednáva tovar zo zahraničia v priemere až 40% spotrebiteľov, pričom ich priemerné ročné výdavky na nákup cez internet dosahujú hodnotu až 500 eur. A tieto čísla sa budú zvyšovať!

Podľa výsledkov prieskumu Eurostatu až 92% spotrebiteľov daného regiónu si objednáva elektroniku a 2/3 z nich zas oblečenie a obuv. Najviac nakupujú v rámci EÚ spotrebitelia z Rakúska, Slovinska a pobaltských krajín, najmenej z Čiech a Poľska. Najväčšie výdavky na online nakupovanie vynakladajú obyvatelia  z Rakúska, hneď za nimi sú naši Českí susedia. „Spotrebitelia  z tohto regiónu preferujú  štandardný spôsob  doručenia a to doručenie kuriérom  až k ich dverám. Avšak čoraz obľúbenejšie sa stávajú aj alternatívne spôsoby doručovania, napríklad do ParcelShopov. Tie vyhľadávajú príjemcovia v prípade, že sa nechcú časovo viazať na kuriéra,“ vysvetľuje Andrej Hozlár.

12 krajín  – jedno riešenie

Jedným z kľúčových faktorov pre dosiahnutie úspechu  na medzinárodnom  trhu je výber vhodného logistického partnera, ktorý vzbudzuje dôveru u potenciálnych zákazníkov a ktorý svojimi rozmanitými možnosťami prepravy významne prispeje k rozhodnutiu návštevníkov eshopu uskutočniť v danom internetovom obchode nákup. Spoločnosť  DHL, ktorej divízia DHL Parcel sa špecializuje na balíkovú prepravu v oblasti e-commerce, sa tak stáva so svojou harmonizovanou sieťou DHL Parcel Europe  vhodným partnerom pre expandovanie do 12 krajín strednej a východnej Európy.

A čo vám DHL Parcel ponúka?

  • Jeden štandardný produkt s kompatibilnými procesmi a jednotnou etiketou pre všetky krajiny
  • Preferované možnosti doručenia balíkov – doručenie kuriérom, doručenie do ParcelShopu alebo do balíkomatov
  • Viac ako 16 000 odberných miest v regióne
  • Rýchle prepravné časy so spoľahlivým doručovaním od pondelka do soboty
  • Rozumné ceny s poistením balíkov do 2500 Eur v cene prepravy
  • Užitočné služby pre príjemcov ako proaktívne informovanie príjemcov o predpokladom dni doručenia
  • Dobierková služby vo vybraných krajinách

Viac informácii o službách a produktoch spoločnosti DHL Parcel Slovensko nájdete na www.balikovapreprava.sk, www.dhlparcel.sk

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.