Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

IT infraštruktúra každej spoločnosti je špecifická a komplexná. Podniky a firmy preto vyhľadávajú takých IT poskytovateľov, ktorí dokážu ponúknuť špecializované kyberbezpečnostné riešenia a služby s ohľadom na ich rôzne špecifické potreby – od hybridnej cloudovej bezpečnosti, cez obranu pred cielenými útokmi, až po ochranu priemyselných sietí. Spoločnosť Kaspersky Lab spustila nový globálny partnerský program pod názvom Kaspersky United, ktorý pomôže podnikom a firmám naplniť tieto očakávania.

Nový program umožňuje partnerom spoločnosti Kaspersky Lab – vrátane predajcov, poskytovateľov služieb a systémových integrátorov – zamerať sa na predaj služieb a produktov spoločnosti Kaspersky Lab, ktoré zodpovedajú aj ich vlastnej špecializácii. Partneri tiež získajú prístup k nástrojom v oblasti vzdelávania, predaja a marketingu a budú môcť čerpať výhody z nového transparentného systému peňažných odmien.

Podľa prieskumu spoločnosti Kaspersky Lab, pokiaľ ide o kyberbezpečnosť, je komplexnosť IT infraštruktúry tým faktorom, ktorý vyvíja najväčší tlak na vedúcich IT pracovníkov[1]. Komplexnosť systémov totiž rozširuje možnosti útokov – čím ešte viac sťažuje ochranu všetkých aspektov infraštruktúry, pretože vyžaduje špecifické opatrenia v oblasti kybernetickej bezpečnosti. V dôsledku toho potrebujú poskytovatelia kybernetickej bezpečnosti rozvíjať svoje odborné znalosti v konkrétnych oblastiach, aby ponúkli zákazníkom špecializované riešenia a služby v oblasti IT bezpečnosti.

Prostredníctvom programu Kaspersky United môžu partneri rozvíjať a monetizovať svoje špecializácie na rôznych úrovniach (konkrétne ako Registrovaný, Strieborný, Zlatý alebo Platinový) v jednej alebo viacerých oblastiach, a to buď podľa poskytovaných riešení (hybridná cloudová bezpečnosť, správa hrozieb a ochrana alebo predchádzanie podvodom) alebo služieb, ako napríklad poskytovateľ spravovaných služieb, poskytovateľ spravovaných služieb detekcie a reakcie alebo autorizované školiace stredisko.

Certifikácia v rôznych zručnostiach alebo technikách pomáha partnerom podporiť predaj, pretože tým dokážu svojim zákazníkom preukázať ich odborné znalosti v danej oblasti.

„Predajné kanály sa transformujú tak, aby spĺňali očakávania zákazníkov, s možnosťou ponuky nových služieb a tým rozvoja nových obchodných modelov, hovorí Ivan Bulaev, šéf pre riadenie globálnych predajných kanálov spoločnosti Kaspersky Lab. „Napríklad systémoví integrátori vytvorili centrá prevádzkovej bezpečnosti priamo vo svojich dátových centrách a ponúkajú ich ako službu. Pozorujeme tiež vznik spoločností, ktoré sa úzko špecializujú na určitú medzeru na trhu a ktoré poskytujú veľmi špecifické odborné znalosti vo forme SaaS (softvér ako služba), ako sú napríklad platformy poskytujúce informácie o hrozbách (threat intelligence). Takisto môžeme vidieť, že stále viac a viac malých a stredných zákazníkov prechádza na model outsourcingu IT. Zároveň stúpa záujem o poskytovateľov spravovaných služieb. Aby sme pomohli našim predajným kanálom efektívne pracovať, musíme ako dodávateľ zohľadniť tieto trendy a vytvoriť podmienky, v ktorých každý z našich partnerov nájde príležitosti na rozvoj, aby mohol zákazníkom poskytovať tie najlepšie riešenia a služby. To je presne to, čo chceme prostredníctvom programu Kaspersky United podporiť.

V rámci programu získajú partneri aj komplexnú podporu a výhody od spoločnosti Kaspersky Lab, napríklad:

  • Motivujúce peňažné odmeny vrátane výrazných zliav pri objednávkach v predstihu, rabatov pri dosiahnutí stanovených cieľa a fondov na rozvoj marketingu
  • Zľavy pre špecializovaných partnerov až do výšky 20%
  • Prioritný predpredaj a podpora implementácie
  • Nástroje na podporu marketingu a predaja
  • Vzdelávacie materiály, online a offline školenia a workshopy

V ďalšej fáze programu bude spoločnosť Kaspersky Lab aktualizovať partnerský portál, na ktorom bude dostupných množstvo dôležitých informácií, ako sú napríklad hodnotiace správy, webináre, konkurenčné porovnania a certifikácie. Noví partneri získajú prístup k špeciálne navrhnutému školeniu Partner Onboarding ako aj k rôznym prostriedkom, aby sa zaistilo, že aj nováčikovia budú mať všetko, čo potrebujú na to, aby mohli rýchlejšie začať predávať a zarábať.

„Kybernetická bezpečnosť sa stáva neodmysliteľnou a stále dôležitejšou súčasťou dnešného profesionálneho i súkromného života. Preto spoločnosť SecTec, a.s. spolu so svojimi obchodnými partnermi prináša na trh profesionálne riešenia a služby od spoločnosti Kaspersky Lab. Nový program – Kaspersky United, nám umožní odlíšiť sa na trhu konkurenčných bezpečnostných riešení, poskytnúť našim obchodným partnerom komplexný nástroj na vysokej úrovni, ktorý zaručuje užívateľsky prívetivý prístup  a jednoznačne nám pomôže udržať si status prémiového distribútora Kaspersky Lab na Slovensku, povedal Marek Král, CEO SecTec a.s.

Služba Kaspersky United je dostupná od 1. januára 2019. Ak sa chcete stať partnerom spoločnosti Kaspersky Lab alebo získať špecializáciu, navštívte portál.

[1] Správa Kaspersky Lab «What It Takes to Be a CISO: Success and Leadership in Corporate IT Security», 2018.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.