365.bank aktualizovala svoju mobilnú aplikáciu o novinku, ktorá uľahčí platenie.
Vďaka funkcii „rozdeliť platbu“ a „vypýtať peniaze“ sa môžete jednoducho, pohodlne a na pár klikov vyrovnať so svojimi priateľmi za spoločný obed, večeru alebo iný výdavok. Funkcionalita sa dá využívať aj v prípade, že rozdeľujete platbu na účet do inej banky.
Nové technológie v oblasti platenia si získavajú čoraz väčšiu obľubu. Preto popri platení mobilom a hodinkami banka spúšťa ďalšiu funkcionalitu, ktorá uľahčí tzv. „daily banking„. Tentokrát ide o jednoduché a rýchle rozdelenie platby medzi priateľov za spoločný účet alebo iný výdavok.
Funkciu „rozdeliť platbu“ sa použije v prípade, pokiaľ ste platili za spoločný účet platobnou kartou. V histórii transakcií vyberiete platbu a rozdelíte ju medzi vybrané kontakty uložené v mobile. Pri platbe v hotovosti vyberiete možnosť „vypýtať peniaze“ a postupujete analogicky.
Každý adresát dostane notifikáciu s výškou sumy a s číslom účtu, na ktorý ju má uhradiť. Klientom 365 príde push notifikácia, ktorá ich nasmeruje do mobilnej aplikácie s vopred vyplneným platobným príkazom. Pokiaľ rozdeľujete platbu na účet vedený v inej banke, dostane jej adresát SMS notifikáciu, prostredníctvom ktorej skopíruje IBAN a cez mobile banking alebo internet banking svojej banky pošle príslušnú sumu peňazí.
Po rozdelení platby je možné v histórii transakcií sledovať, kto už účet vyrovnal a na koho sa čaká. „Dlžníkom“ je možné sa na pár klikov jednoducho pripomenúť. Protistrana pritom môže platbu aj odmietnuť. Napríklad, ak sa bude chcieť vyrovnať inak alebo uprednostní hotovosť. V tomto prípade dostanete notifikáciu o zamietnutí spolu s uvedením dôvodu.
Nová funkcionalita nielen uľahčuje posielanie peňazí, ale navyše celý proces aj sprehľadňuje. Vďaka mobilnej aplikácii tak môžete mať väčší poriadok vo svojich financiách a tým aj lepší prehľad o svojich výdavkoch.
Zdroj: 365.bank