Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ŠKODA v hlavnom claime Nabite sa životom iV (foneticky Aj Vy) využíva slovnú hračku a motivuje ľudí žiť aj vďaka technológiám naplno.

https://www.youtube.com/watch?v=dAU0gUIs3Ck

Jazdenie nie je len o samotnom aute, ale aj tom, čo ľuďom prináša a čo vďaka nemu môžu zažiť. Práve na to poukazuje značka ŠKODA v novej kampani Nabite sa životom iV, ktorú spúšťa v  novembri. ŠKODA tak komunikačne otvára dvere do novej éry elektromobility a po prvý raz predstavuje v kampani nový model ENYAQ iV, ako aj ďalšie plug-in hybridné modely OCTAVIA iV a SUPERB iV. Tvárou kampane je známa herečka Monika Hilmerová.

 ŠKODA dáva v novej kampani do popredia to, na čom jej najviac záleží – ľudí. Prostredníctvom ich portrétov a hlavného claimu Nabite sa životom iV ich motivuje nežiť pre technológie, ale aj vďaka nim si naplno užívať chvíle spojené so zábavou či dobrodružstvom. Automobilka sa pritom hrá s dvojzmyslom – prostredníctvom „iV“ (foneticky „aj vy“) sa prihovára ľuďom a zároveň poukazuje na označenie radu elektrických a hybridných vozidiel vo svojom portfóliu. Kreatívna idea kampane spočíva v tom, že namiesto toho, aby značka komunikovala o „životnom štýle“, nechala o svojich pocitoch hovoriť ľudí. Tí sa rozprávajú s budúcnosťou o tom, čo sľubovala a aj o tom, čo nebolo podľa očakávaní. Ale napriek tomu, s pozitívnym nastavením mysle, dávajú budúcnosti druhú šancu byť lepšou a svetlejšou. Budúcnosť totiž nie je len o technológiách, ale hlavne o živote a ľudských okamihoch a emóciách.

„Touto globálnou kampaňou naplno otvárame dvere do éry elektromobility. Naším cieľom je prostredníctvom príbehov ľudí vyjadriť postoj značky k e-mobilite a zároveň budovať povedomie o našich elektrických a hybridných modeloch. Naše vozidlá nie sú len spoľahlivým partnerom na cestách, ale aj spoločníkom pri zážitkoch, zábave či významných momentoch prežitých s blízkymi. Sú pre ľudí nabitých životom,“ predstavuje posolstvo kampane Roman Rajtár, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko a dodáva: „Kampaňou sa zároveň snažíme odpovedať na otázky a búrať mýty, ktoré sú s e-mobilitou na Slovensku stále spojené. Preto nás teší, že sme do kampane získali herečku Moniku Hilmerovú, ktorá jej dáva lokálny rozmer.“

 V kampani ŠKODA sa na Slovensku po prvýkrát ukáže nové, prvé čisto elektrické SUV ENYAQ iV, ale aj plug-in hybridné modely OCTAVIA iV a SUPERB iV. ŠKODA aj takto potvrdzuje, že elektromobilita patrí medzi top priority značky. Automobilka zároveň zdôrazňuje, že jej elektrifikované automobily sú stále „len“ automobily, a to nie pre budúcnosť, ale pre ľudí tu a teraz.

Globálnu kampaň priblíži slovenskému publiku prostredníctvom emócií a zážitkov známa herečka Monika Hilmerová, ktorej životný štýl, prístup k rodine aj životnému prostrediu sa zhodujú s hodnotami značky ŠKODA a motívmi kampane. Tá odštartuje v úvode novembra, prebiehať bude do decembra v televíziách, printoch, OOH a v online.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.