Bolt Food sa rozširuje do Michaloviec, Humenného a Bardejova nadväzuje na veľkú expanziu od začiatku roka. Novú spoluprácu potvrdilo celkovo 35 reštaurácií, čo umožní miestnym obyvateľom objednávať si obľúbené jedlá priamo do pohodlia svojho domova. Spoločnosť zároveň prichádza s akciou, ktorá ponúka doručenie zdarma na prvú objednávku a 30% zľavu na cenu jedla. Milovníci miestnej kuchyne si budú môcť vychutnať špeciality, ako sú najlepšie hamburgery, pizza a ázijská kuchyňa, ktoré ponúkajú najlepšie reštaurácie v týchto troch mestách. Služba bude dostupná každý deň od 10:00 do 22:00.
S rastúcou popularitou Bolt Food sa ukazuje, že Slováci majú radi pestrú ponuku jedál. Celosvetovo a aj na Slovensku sú obľúbené najmä syrové burgre, pričom Bratislava je výnimkou, kde vedie pikantná polievka Tom Yum. Najviac objednávok prichádza v piatok, čo svedčí o tom, že ľudia si radi doprajú dobré jedlo na konci pracovného týždňa. Medzi zaujímavé štatistiky patrí najdrahšia objednávka na Slovensku, ktorá dosiahla hodnotu 494 eur, čo zodpovedá 290 cheeseburgerom. V Bratislave žije zákazník, ktorý si jedlo objednal za rok až 419-krát. Kuriéri tiež prekonávajú veľké vzdialenosti – najdlhšia trasa na Slovensku bola 50 kilometrov.
„Chceme poskytnúť najlepšiu hodnotu za peniaze pri doručovaní jedla z Košíc a Prešova aj do ďalších miest na východnom Slovensku. Aplikácia Bolt Food nie je len o tom, aby sme zákazníkom priniesli jedlo priamo domov, ale aj o vytváraní príležitostí na privyrobenie si pre našich partnerských kuriérov. Chceme, aby reštaurácie, s ktorými spolupracujeme, mali prístup k našej rozsiahlej zákazníckej základni, ktorá dôveruje Boltu a pravidelne využíva naše služby. Vďaka našej aplikácii si môžu zákazníci vychutnať svoje obľúbené jedlá v pohodlí domova, zatiaľ čo naši kuriéri získajú možnosť zlepšiť si svoj príjem,“ uviedol Jakub Moško, country manager pre Bolt Food na Slovensku.
Aplikácia Bolt Food na objednanie jedla sa dá stiahnuť cez Google Play alebo App store. Následne si stačí vybrať jedlo zo širokej ponuky reštaurácií. Pred potvrdením objednávky aplikácia zobrazí zákazníkom cenu a predpokladanú dodaciu lehotu. Počas celej doby môže zákazník sledovať stav svojej objednávky a priebeh doručovania. Platba za donášku prebieha bezkontaktne. Vodič donesie a nechá objednané, vopred zaplatené jedlo na mieste určenom zákazníkom cez aplikáciu. Po doručení dôjde k strhnutiu sumy za jedlo z platobnej karty uvedenej v aplikácii. Reštaurácie a kuriéri sa môžu prihlásiť na webových stránkach food.bolt.eu.