TP-Link, celosvetový dodávateľ sieťových produktov, dnes predstavil celkovú transformáciu svojej značky a vizuálnej identity.
Prispôsobuje sa tak životnému štýlu spotrebiteľov, ktorí sú aktívni na internete. TP-Link si už dve dekády drží vedúce postavenie v oblasti sieťových riešení, teraz rozšíri svoj rámec bezdrôtových technológií o nové produkty v kategórii inteligentnej domácnosti, inteligentných telefónov a inteligentného príslušenstva.
Spoločnosť sa rozhodla pre posilnenie značky v záujme ďalšieho vývoja a s prihliadnutím k celkovej korporačnej stratégii jej vtisla novú podobu. „Behom posledných dvadsiatich rokov tím výskumu a vývoja spoločnosti TP-Link systematicky pracoval na tom, aby splnil potreby desiatky miliónov svojich zákazníkov. Momentálne sa vydávame na ďalšiu cestu, aby sme vyhoveli požiadavkám dnešného on-line životného štýlu,“ komentuje zmeny Jeffrey Chao, predseda a prezident TP-Linku. „Keďže sa naše portfólio naďalej rozrastá, je vhodná doba, aby túto skutočnosť reflektovala aj naša značka. V nadchádzajúcich mesiacoch s potešením predstavíme celému svetu nový TP-Link a prinesieme zákazníkom novo vyvinuté produkty a lepšie zážitky.“
TP-Link v súlade s novou korporačnou stratégiou vykonal hneď niekoľko zmien svojej korporačnej identity a podoby svojej značky. Novým sloganom „Reliably Smart“ nadväzuje na predchádzajúci slogan a zároveň podtrhuje svoj posun k inteligentným produktom. Nové logo spoločnosti charakterizuje šípka smerujúca do stredu, ktorá odkazuje na prísľub spoločnosti, že v centru jej pozornosti je na prvom mieste zákazník a jeho súčasné potreby.
Spoločnosť tiež zmenila meno v logu na všetky malé písmená. V texte bude svoje meno písať TP-Link namiesto TP-LINK, čo dodá názvu jednoduchšiu a prívetivejšiu podobu. Svoje produkty opatrí spoločnosť novými obalmi, ktoré zlepšia schopnosť predaja. Úprav sa dočkajú aj webové stránky, produkty na nich budú prezentované zrozumiteľnejšie. A konečne posledná premena sa týka farebnej palety značky, ktorá dostala povzbudivejší a lákavejší tón, takže ladí s celkovým duchom nového brandu.
„Zákazníci sú dnes zahltení stále sa meniacimi technológiami. Potrebujú lepší výkon, aby udržali krok s okolím, ale sú tiež zmätení prebytočným množstvom informácií o vlastnostiach a funkciách,“ hovorí Brian Meyers, strategický riaditeľ FutureBrand. „Videli sme potenciál v používateľskom zjednodušení a zároveň posilnení výkonnosti. Inteligentné, pokrokové a pre ľudí. Taká by mala byť nová identita produktov TP-Linku a ich balenie by o tom malo vypovedať. Veríme, že nová podoba umožní TP-Linku spraviť veľký krok od domáceho pripojenia k prepojeniu všetkých potrieb moderného životného štýlu.”
Na webových stránkach, profiloch a kanáloch na sociálnych sieťach, obaloch výrobkov a projekciách v obchodoch sa odo dneška objavia jasnejšie farby a silnejšie písmo. Zmeny, ktoré prinesú inovatívne
a presvedčivé produkty najvyššej kvality, sa odrazia na najnovších modeloch, ako je Talon AD7200.
Nová značka bude po prvýkrát prezentovaná na veľtrhu IFA, ktorý sa koná od 2. do 7. septembra 2016 v Berlíne (hala 17, stánok č. 111).