Nový prieskum ukazuje, že Európania vynakladajú mimoriadne úsilie na nákup za zvýhodnené ceny. Zároveň však prehliadajú jednoduché tipy, ktoré im môžu pomôcť výrazne ušetriť.
Prieskum medzi 9 000 dospelými, ktorý si objednala spoločnosť HONOR, ukázal, že 65 % respondentov neodolá výhodnej ponuke a každý tretí sa teší na Black Friday. Toto nadšenie vedie aj k takým kreatívnym stratégiám, ako je používanie viacerých e-mailových adries na získanie čo najväčšieho počtu zľavových kódov a ponúk pre nových zákazníkov.
Je pozoruhodné, že 43 % lovcov výhodných ponúk priznalo, že majú tri alebo viac e-mailových adries len na získanie výhodných ponúk a strávia v priemere takmer tri hodiny prehliadaním piatich alebo viacerých otvorených kariet v prehliadači počas Black Friday.
Hoci 41 % respondentov nakupuje počas Black Friday alebo Cyber Monday, iba jeden z troch plánuje svoje nákupy vopred a iba štvrtina používa porovnávače cien.
Mnoho nakupujúcich však zanedbáva základné triky. Menej ako 10 % si vopred vytvorí účty u veľkých maloobchodníkov, čo je spoľahlivý spôsob, ako urýchliť proces platby, keď začnú byť aktuálne zľavy.
Iba 15 % nakupujúcich zostáva hore až do polnoci, aby najskôr využili zľavy, čo je stratégia, ktorá pomáha vyhnúť sa vypredaniu obľúbených položiek.
Je tiež dôležité uistiť sa, že vaše vybavenie je pripravené na novembrovú nákupnú horúčku. Vybavenie počas lovu zliav zlyhalo jednému z troch nakupujúcich, 20 % uviedlo, že sa cítia ohromení obrovským objemom ponúk a jeden zo 6 nakupujúcich je frustrovaný pomalou technológiou.
„Zákazníci pociťujú napätie pri hľadaní výhodných ponúk, pretože sledovanie veľkého množstva zliav a predajcov ich stojí zbytočné množstvo času a trpezlivosti. Príprava a správna technika sú kľúčom k nájdeniu najlepších ponúk počas Black Friday,“ hovorí Alexandra Maderová, marketingová manažérka HONOR Slovensko. „V spoločnosti HONOR chápeme vzrušenie z hľadania skvelých ponúk a výzvy, ktoré s tým súvisia. Preto sa snažíme podporovať zákazníkov inovatívnymi technológiami, ako je HONOR Magic V3, ktorý posúva zážitok z nakupovania na vyššiu úroveň vďaka svojim schopnostiam multitaskingu a spoľahlivému výkonu.“
Pre tých, ktorí pri nakupovaní používajú viacero zariadení a kariet, ponúka HONOR Magic V3 inteligentnejšie riešenie pre tohtoročný Black Friday. Jeho veľký skladací displej umožňuje súčasné zobrazenie viacerých aplikácií a kariet prehliadača na porovnanie cien v reálnom čase.
Nakupovanie za najlepšie ceny je s Magic Portal ešte jednoduchšie. Táto funkcia využíva umelú inteligenciu na rozpoznávanie potrieb zákazníkov a pochopenie ich zámerov. Dokáže zistiť, keď si prezeráte internet, aby ste našli najlepšie ponuky Black Friday, a ponúka rýchly prístup k niekoľkým aplikáciám a internetovým obchodom na jednoduché vyhľadávanie zliav.
Vidíte na Instagrame produkt, ktorý vás zaujal a chcete zistiť, či je naň zľava? Jednoducho presuňte obrázok na bočnú stranu obrazovky a Magic Portal s intuitívnym rozhraním, ktoré sa naučí vaše preferencie, vás automaticky presmeruje na nákupné aplikácie, ktoré často používate.
A navyše, špičková kremíkovo-uhlíková batéria Magic V3 zaistí, že sa vášmu smartfónu nevybije energia práve vtedy, keď sa chystáte dokončiť nákup.
Prieskum tiež ukázal, že ľudia sú ochotní urobiť výrazné zmeny v životnom štýle, aby si ušetrili na veľké nákupy Black Friday: 45 % respondentov by prestalo jesť vonku, 34 % by si prestalo objednávať jedlo domov, 30 % by sa vzdalo svojho zvyku chodiť do kaviarní a takmer štvrtina by znížila predplatné, aby obmedzila svoje výdavky.
Kľúčové zistenia výskumu
- 65 % Európanov priznáva, že nemôžu odolať výhodnej kúpe.
- Každý tretí sa teší na Black Friday.
- 41 % už uskutočnilo výhodný nákup počas Black Friday alebo Cyber Monday.
- Len 1 z 3 respondentov si vopred pripraví zoznam vecí, ktoré si chcú kúpiť.
- Štvrtina respondentov používa porovnávače cien na nájdenie najlepšej ponuky.
- 43 % respondentov má tri alebo viac e-mailových adries.
- Lovci výhodných ponúk strávia v priemere takmer tri hodiny prezeraním ponúk na piatich alebo viacerých kartách.
- Menej ako 10 % respondentov si vopred vytvára účty u maloobchodníkov.
- Iba 15 % opýtaných zostáva hore až do polnoci, aby najskôr získali prístup k zľavám.
- 1 z 3 respondentov priznáva, že ich zariadenie počas vyhľadávania zliav zlyhalo.
- 1 zo 6 respondentov je frustrovaný pomalým vybavením.
- 20 % respondentov je ohromených počtom Black Friday zľavových ponúk.
- Pri sporení na veľký nákup:
- 45 % respondentov by prestalo jesť v reštauráciách,
- 34 % respondentov by obmedzilo donášku jedla,
- 30 % respondentov by sa vzdalo svojej obvyklej návštevy kaviarní,
- Takmer štvrtina by zrušila svoje predplatné.