Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosti TheFork a Mastercard uzavreli viacročné partnerstvo, vďaka ktorému sa držitelia platobných kariet Mastercard môžu v reštauráciách tešiť na novú úroveň kulinárskych zážitkov.

Globálny dosah spoločnosti Mastercard a skúsenosti v oblasti pohostinstva firmy TheFork zabezpečia držiteľom platobných kariet Mastercard po celom svete prístup k jedinečným výhodám. Európski držitelia kariet a návštevníci starého kontinentu z iných kútov sveta získajú prostredníctvom stránok priceless.com a platformy spoločnosti TheFork špeciálny nepretržitý prístup k rezerváciám a k starostlivo vybraným, exkluzívnym kulinárskym zážitkom na nezaplatenie.

„Európa je tradične poprednou kulinárskou destináciou. Schádzajú sa tu ľudia z celého sveta, aby si užívali neuveriteľný výber kuchýň – od talianskych cestovín po francúzsku haute cuisine. Vďaka partnerstvu so spoločnosťou TheFork dokážeme držiteľom našich platobných kariet ešte lepšie sprostredkovávať ich záľuby, tentoraz tie kulinárske. Zážitková ekonomika rastie v súčasnosti rýchlejšie ako kedykoľvek predtým, preto sme nadšení novou možnosťou držiteľom našich kariet na európskom kontinente zmysluplne obohacovať ich kulinárske zážitky,“ uviedol Raja Rajamannar, riaditeľ spoločnosti Mastercard pre marketing a komunikáciu.

Základným kameňom tejto spolupráce je spoločný zámer sprístupňovať výnimočné kulinárske zážitky vo vyhlásených lokáciách, poskytovať priestor nastupujúcim šéfkucharským hviezdam a umožňovať zákazníkom čo najjednoduchšie platenie. Prínosy partnerstva medzi spoločnosťami TheFork a Mastercard budú spotrebiteľom dostupné v roku 2025 v krajinách, kde TheFork pôsobí: v Taliansku, Francúzsku, Španielsku, Veľkej Británii, Holandsku, Nemecku, Portugalsku, Švajčiarsku, Belgicku, Rakúsku a Švédsku.

Mastercard sa navyše stane titulárnym sponzorom cien TheFork Awards a preferovaným partnerom mobilného platobného riešenia TheFork PAY. Obaja partneri tým potvrdzujú svoj záujem zjednodušovať proces platenia pre reštaurácie aj ich návštevníkov a technologickými inováciami obohacovať zážitok z návštevy reštaurácie.

„Z partnerstva so spoločnosťou Mastercard sme nadšení. Upevňujeme tým svoje postavenie popredného partnera pre sektor pohostinstva v Európe. Rozhodne máme v úmysle na všetkých našich trhoch ďalej posilňovať svoju schopnosť prinášať výnimočné zážitky. A je skvelé, že ich budeme môcť sprostredkovávať držiteľom platobných kariet Mastercard,” povedal Jose Noguer, marketingový riaditeľ spoločnosti TheFork.

Spoločnosť Mastercard sa na sprostredkovanie neobyčajných kulinárskych zážitkov po celom svete sústreďuje dlhodobo. Spoločnosť priebežne rozširuje svoje portfólio vybraných ponúk, ktoré zahŕňajú Priceless Experiences a Priceless Tables, ambasádorov z radu popredných šéfkuchárov či svetovo vyhlásené reštaurácie, ako sú Luma v Hongkongu, Peak with Priceless v New Yorku, Notie by Priceless v Brazílii, Priceless with Estoril v Mexiku či Bistro by Mastercard v Ríme.

„Je skvelé, že spolu so spoločnosťou TheFork môžeme držiteľom našich kariet ponúkať exkluzívne zážitky v tých najlepších európskych reštauráciách,“ povedal Jorn Lambert, produktový riaditeľ spoločnosti Mastercard, a dodal: „Držitelia našich platobných kariet si tak budú môcť dopriať výnimočné zážitky, od jednoduchej rezervácie stola v najvyhľadávanejších reštauráciách až po špeciálne zostavené menu od vyhlásených šéfkuchárov. Toto partnerstvo tak podčiarkuje snahu spoločnosti Mastercard poskytovať držiteľom svojich platobných kariet nadštandardné výhody.“

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.