Ako zálohovať počítač na OneDrive?

0

Svoje súbory v dokumentoch môžete zálohovať úplne automaticky.

Vlastne pôjde o akúsi synchronizáciu, aby ste mali vždy aktuálne súbory nielen na počítači ale aj na cloudovom úložisku. Možno už máte takúto formu zálohovania nastavenú počas inštalácie aplikácie OneDrive. Ak nie, tu je postup.

Ako na to?

Zobrazte si Prieskumníka a na paneli vľavo kliknite pravým tlačidlom na ikonu OneDrive. Z kontextovej ponuky vyberte možnosť Spravovať zálohovanie OneDrivu.

onedrive

Zobrazí sa okno, ktoré povoľuje takto pridať trie priečinky z vášho používateľského profilu. Na rozdiel od Google Drive nemáte inú možnosť na automatické prenášanie údajov na OneDrive.

onedrive

Je na vás, či chcete prenášať všetky priečinky alebo len niektoré. Potvrďte váš výber a tým sa spustí prenos dát. Od teraz budú na OneDrive prenášané všetky nové súbory a priečinky, ktoré kdekoľvek v týchto lokalitách na disku vytvoríte.

Ak teda pridáte nový adresár v niektorej podadresárovej štruktúre Dokumenty, všetko sa prenesie do cloudu.

Tieto súbory potom nájdete cez webový prehliadač vo svojom účte OneDrive. Vľavo kliknite na položku Počítače.

onedrive

 

Prečítajte si aj:

5 najlepších cloudových služieb pre zálohovanie na mobilných zariadeniach

O autorovi

Notebook, smartfón, slúchadlá a ja - toto je zostava, vďaka ktorej pod mojimi prstami vznikajú recenzie aj detailné testy a videá notebookov, telefónov, slúchadiel, reproduktorov, tlačiarní alebo softvérových služieb či gadgetov. Pod taktovkou trance a deep house pribudne každý deň na "digitálnom papieri" pár nových riadkov. A keďže sa zatiaľ nikto na moje texty nesťažoval, hudobný štýl je môj piaty element.

Pridaj komentár

Objednajte si ročné predplatné časopisu TOUCHIT, teraz s užitočnou príručkou
Začíname so smartfónom.Iba za 22,99 €.
Kliknite a zistite viac>>